• Anonym

18 månader,, tagit på pappas snopp

Snuskigt.. Min dooter har känt på hennes pappas kuk.. Hon är 18 månader och redan så mdveten vad det är för nåt.. Har sagt nej till henne men hon lyssnar inte,

Vad ska jag göra?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-23 17:41
    Kuk var att ta i men snopp då eftersom jag inte fick säga det. Förlåt fel ordval.

• Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp
  • Anonym (nyfikna)

Drog i SNOPPEN på maken gjorde de mina små änglar...
    Hörde en morgon ett skrik från duchen och hur pappan gastade åt ungarna att låta bli hans snopp! (lek med leksakerna era marodörer!)

Mina bröst har de svårt att låta bli också, iallafall den yngsta. Han är å drar i fröknarnas tuttar med, stackrarna kan inte ha omlottkläder...

*skrattar*
    Yngsta har svårt att låta bli pappas bröst med. Rakt genom tröjan, *nyp nyp* så pappastackaren skriker...

Sånt som händer, inget att bry sig i. Ju mer vi håsar upp oss desto större grej blir det.

• Anonym (Hahaha!)

Vilka roliga historier! Man skulle ju nästan starta en tråd bara för såna här dråpliga ur-barna-mun berättelser. Ha ha!

• AnnaGBG
    Jordgubbssmak skrev 2008-03-25 13:45:35 följande:
    När jag var lite drygt ett år, kolla jag in min pappa när han satt på sängkanten utan kalsonger, jag titta..sprang ut i köket, hämta en brödbit och gick fram till snoppen, la huvudet på sne, sträckte fram handen o sa..HA?..jag trodde det var ett djur som behövde lite mat..(hahaa den kanske behövde växa till sig) Så nån sexuell underton tror jag absolut itne på, bara nyfikenhet över nått nytt..
    Guuud, så gulligt!!!
  • Anonym (nakenfisen)

Min son stod och tittade på mig en dag i duchen.
    Sen lipade han åt mig, haha, han trodde nog det var en som lipade, med det var mina blygläppar, han var då 16mån.
    Barn är väl för goa.
    Nakenhet är naturligt för dem, det är vi vuxna som gör det fult, yvärr.

• TheMilky
    Jordgubbssmak skrev 2008-03-25 13:45:35 följande:
    När jag var lite drygt ett år, kolla jag in min pappa när han satt på sängkanten utan kalsonger, jag titta..sprang ut i köket, hämta en brödbit och gick fram till snoppen, la huvudet på sne, sträckte fram handen o sa..HA?..jag trodde det var ett djur som behövde lite mat..(hahaa den kanske behövde växa till sig) Så nån sexuell underton tror jag absolut itne på, bara nyfikenhet över nått nytt..
    Haha, vad gulligt
  • Linelle

Fan tjejen! Ta en grundkurs i utvecklingspsykologi!!
    Stackars barn

• MILF

När jag var liten (ca 1 1/2 år) så badade jag och farsan badkar. När han sedan skulle kliva upp och ta handduken så ropade jag förvånat;

"Men pappa! Ååååh vilken fiiin pulla du har!"

Tror ni jag fått höra det några gånger?

• Mamsis

Hahahahahahahahaha om en så liten en skulle vara medveten om vad hon gjorde så skulle nog min kompis pappa bli mörkrädd eftersom deras äldsta dotter då hon var 15 månader fick syn på sin pappas snopp när han sov och hade tappat täcket och tög ett rejält grepp med handen (inkl naglar!) och DROG för allt vad hon var värd.

• Flygfotogen

För henne är det bara en kroppsdel. En kroppsdel som hon inte har på sin egen kropp. Hade hon saknat öron hade hon kanske dragit i era öron istället. Det är ingen stor grej.

• Anonym (hahahaha)

hahahahahahhaha Läser allas inlägg o apgarvar!

När min dotter var liten badade hon nästan alltid med pappan men han hade alltid kalsonger på sig. Vet inte varför? och jag pratade med honom flera gånger att det är ok (iaf i min familj och uppväxt)
    att pappan kan bada med sin dotter naken.
    Han gav sedemera med sig och skulle bada med henne utan kläder på sig. Jag sitter i vardagsrummet och hör ett ILLVRÅL! Dottern som var runt 1 1/2 kommer utspringande och gråter "mamma, mamma" och pekar mot pappas snopp. Skrattade så jag höll på ramla omkull

TS det är helt normalt att din dotter har uppmärksammat pappans snopp. Försök bara och inte överdramatisera det hela! Det kommer garanterat hände flera gånger

• Kalle Karls mamma

Jag har en kompis som duschade med sin pappa när hon va liten sen när hon kom till dagis sa hon allvarligt till fröknarna när jag blir stor ska jag ha en sån stor och svart som min pappa har mellan benen

Jag själv gick i pappas kalsonger när jag var liten tittade varje dag men det växte inte ut nån snopp jag va så lessen när jag förstod att det inte skulle komma någon

• Anonym (Hahaha!)
    Anonym (nakenfisen) skrev 2008-03-25 18:20:06 följande:
    Min son stod och tittade på mig en dag i duchen.Sen lipade han åt mig, haha, han trodde nog det var en som lipade, med det var mina blygläppar, han var då 16mån.Barn är väl för goa.Nakenhet är naturligt för dem, det är vi vuxna som gör det fult, yvärr.
    Vilken kul historia!Skrattande Klart han måste lipa tillbaka till den ohyfsade personen!
  • Aquila

Skrattar så jag har ont i magen!! Sjukt roliga historier. Barn är så otroligt spontana! Tjuter av skratt så mina barn undrar vad jag gör vid datorn egentligen... Tack för ett riktigt gott skratt!
    Kul att ni ville dela med er.

• underworld

Dags att lägga tråden i sandlådan? :D

• DestinationX

öh TS, säger du att hon inte får röra där, då är det väl klart att hon är nyfiken! Klart hon ska utforska...

Svar på tråden 18 månader,, tagit på pappas snopp