• Anonym (kränkt!)

Han finns på knullkontakt!!

Faaaaannn!!!!
    Idag upptäckte jag att min sambo skapat en användare på knullkontkt den 18/3 2008...dvs tre dagar efter att jag och barnen åkt iväg till mina föräldrar på "semester". På knullkontakt har han uppgivit att han söker "allt"...!
    Vad ska jag göra?!
    Ska jag konfrontera honom och fråga varför??
    Eller ska jag vänta och se om han verkligen skaffar sig knullkontakter?! Fan, jag blir så kränkt!!
    Ska man räkna detta som en sorts otrohet? Vad tycker ni??
    Snälla, hjälp! Vet inte hur jag ska reagera eller hur jag ska känna...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 12:46
    Han är på väg hem nu... jag pratade med honom i telefon, och han sa att han inte har någon bra anledning till varför han reggade sig där, men att han inte varit aktiv på sidan och inte har för avsikt att vara det heller. Han sa att det bara var ett korkat infall, och att han inte kan varlen ursäkta eller förklara...Men han säger att han inte var ute efter att träffa någon, men att han förstår att jag tror det. Nu kommer han hem och så ska vi prata om det här ordentligt.
    Jag bara gråter och gråter...är helt knäckt! Förstår inte hur han kunde korsa den här gränsen...all tillit är borta, men jag älskar ju honom så överjordiskt mycket så jag nästa skäms. Han är den centrala punkten i mitt solsystem, och jag varken kan eller vill leva en enda sekund utan honom. Men jag VILL INTE att det här ska ha hänt! Det känns som om jag gått av på mitten. Vill vara förbannad och arg, men kan inte! Får se vad som kommer ur diskusionen nu när han kommer hem..Men jag tror det här kommer eka länge i vårat förhållande, och det kommer nog aldrig sluta göra ont...mest med tanke på att detta ligger så på gränsen och snuddar vid otrohet...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 14:04
    Eftersom folk inte verkar läsa hela tråden, så förtydligar jag en sak här :

Jag fick reda på att han hade reggat sig på knullkontakt eftersom jag såg i rull-listan i webbläsaren att adressen fanns där. När jag klickade på adressen kom jag automatiskt in på hans profil. Jag huserar alltså INTE på sidan själv!

• Svar på tråden Han finns på knullkontakt!!
  • Anonym
    Svar på #59
    Jag IGEN! Får kanske fixa mej ett namn snart
    Jag kan heller inte acceptera porr längre, förr va jag lika glad i porr som honom, men när han började smyga med de, då blev jag äcklad och nu funkar de inte alls!

Anonym (sårad) skrev 2008-04-02 15:14:14 följande:
    Vet precis hur det känns, hittade min kille på klubbsex, såg också av en händelse att han var inne där. Mår fortfarande dåligt, han hade inte kontaktat någon eller pratat med någon där. Av ren nyfikenhet... tack för den. Tack vare det så fixa jag inte ens porrfilmer längre.Men varför hamna man på dessa sidor av nyfikenhet.. som mer eller mindre handla om att hitta någon knullkontakt.
  • Anonym (ledsen)

fy faan säger jag bara, för dessa svek...det gör ju så himla ont. jag har i o f sej inte nåt att komma med kanske, min kille har inte haft nåt konto på nån chatsida - däremot porrsurfar han trots att jag har sagt att jag blir jättesårad av det just nu; är gravid o mår dåligt på alla sätt. han har fortsatt med att surfa o kolla filmer, han rensar datorn varje kväll men inte cookies - o enligt dom är han där varje kväll jag jobbar sent. för några dagar sedan hade han glömt att rensa, o jag såg då t o m vad han sökt på: strip, olja och fit girls. det känns för hemskt...han är världens gulligaste, säger att jag är vackrast etc - men varför måste han då göra såhär?? han vet ju om min ångest o mitt dåliga självförtroende?

• Anonym (kränkt!)

oj, det verkar vara vanligare än jag trodde att män hänger på sånna här sidor...! Men är det så att det faktiskt bara är av ren nyfikenhet att dom är där, eller är det oftast så att de faktiskt ÄR ute efter att träffa någon annan eller i alla fall hitta nån att ha kanske en cyber-relation / sexchatt med...? Eller tror ni det KAN vara helt oskyldigt ändå?

• Anonym (Man -80)

Hejsan!

Jag vill som kille säga att jag har svårt att köpa att man bara råkar skaffa sig ett konto på en sida där man är ute efter sexkontakter av olika slag. Det går att vara inne på sidan och kolla olika annonser och liknande utan att registrera sig. Sen kanske TS kille inte var ute efter ett ligg, utan att kanske testa att skriva nått brev och kolla läget. Det ligger en viss spänning i det också.

Jag har själv varit inne och surfat lite på olika sidor för att kika för spänningens skull, kanske fantiserat lite för att gå hem till sambon och nuppa. Jag har aldrig registrerat mig.

Lycka till i vilket fall som helst!

Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-02 17:48:51 följande:

oj, det verkar vara vanligare än jag trodde att män hänger på sånna här sidor...! Men är det så att det faktiskt bara är av ren nyfikenhet att dom är där, eller är det oftast så att de faktiskt ÄR ute efter att träffa någon annan eller i alla fall hitta nån att ha kanske en cyber-relation / sexchatt med...? Eller tror ni det KAN vara helt oskyldigt ändå?
  • Anonym (kränkt!)

Anonym (Man -80) skrev 2008-04-02 18:42:32 följande:

Hejsan!Jag vill som kille säga att jag har svårt att köpa att man bara råkar skaffa sig ett konto på en sida där man är ute efter sexkontakter av olika slag. Det går att vara inne på sidan och kolla olika annonser och liknande utan att registrera sig. Sen kanske TS kille inte var ute efter ett ligg, utan att kanske testa att skriva nått brev och kolla läget. Det ligger en viss spänning i det också.Jag har själv varit inne och surfat lite på olika sidor för att kika för spänningens skull, kanske fantiserat lite för att gå hem till sambon och nuppa. Jag har aldrig registrerat mig.Lycka till i vilket fall som helst!Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-02 17:48:51 följande:
    Så vad tror du om att min sambo reggade sig...? Kan man som kille regga sig på en sån sida utan att vilja hitta en...ja, en kontakt att knulla med helt enkelt? han påstår att han letade efter ett sexforum, där han skulle kunna hitta "tips" på saker som skulle kunna tillföra något extra till vårt sexliv...men han hittade inget, och har inte skrivit med någon och ingen har skrivit med honom heller. Jag har ingen aning om vad man kan göra på knullkontakt, annat än det uppenbara...
  • Anonym (MM)

Vet ni vad jag gjorde,jo jag kom på han efter 3-4 månader efter vi blivit tillsammans + att jag va på smällen men skulle göra en abort för jag kännde att det gick för fort. Men till saken jag gjorde en profil på knullkontakt namn Som var (NINA) bild allt var falskt!
    Kontaktade honom gav han min nya msn,började snacka man fick verkligen tänka på hur man skrev o stava så han inte skulle känna igen stillen.

Jag fråga om han var singel han sa JA. Å jag kokade av ilska allså,för han sa till mj 4 gång om dan att han älskade mj å att jag ska behålla bebbisen.
    Så Nina frågade va han tycker om trekant å sånt ,å sa att vi kan träffas en dag å han sa aa kanske nästa helg.För jag hade sagt att ja inte kommer ,ja skulle få gäster. Hmm sen helt plötsligt sa han till Nina att han hade en tjej han visste inte om de var allvar från hennes sida men nu vet han att det är det.Så sa han till Nina vi kan vara vänner. o bla bla . Sen så ringde han mig å sa att han har klappat sig själv på axeln å jag sa varfö det nää men ja ha bara det. Jag förstod då att han tackat nej till Nina så han var stolt över sig själv. Men han tog bort sig själv från knullK,en vec senare. Idag är jag gift me han å väntar hans barn,å han vet fortfarande inte att de va jag.Men håller vakt lite då å då för man vet aldrig.

• Anonym (Man -80)

Jag TROR att din sambo, precis som i inlägg nummer 66, ville kanske skriva lite och känna sig för, få lite uppmärksamhet från någon och känna på singelflörtandet igen. Det jag vet är att man inte behöver registrera sig för att gå in och kolla och titta på olika annonser.

Knullkontakt är inte ett forum där man delar med sig av erfarenheter och ger tips till varandra. Knullkontakt är en sida med kontaktannonser.

Klart att man kan registrera sig på en sådan sida utan att vilja hitta ett knull, men jag ser inte av vilken anledning. Spänning kanske?

Anonym (kränkt!) skrev 2008-04-02 19:00:34 följande:

Anonym (Man -80) skrev 2008-04-02 18:42:32 följande:Så vad tror du om att min sambo reggade sig...? Kan man som kille regga sig på en sån sida utan att vilja hitta en...ja, en kontakt att knulla med helt enkelt? han påstår att han letade efter ett sexforum, där han skulle kunna hitta "tips" på saker som skulle kunna tillföra något extra till vårt sexliv...men han hittade inget, och har inte skrivit med någon och ingen har skrivit med honom heller. Jag har ingen aning om vad man kan göra på knullkontakt, annat än det uppenbara...
  • Anonym (grrr)
    Anonym (MM) skrev 2008-04-02 20:05:45 följande:
    Vet ni vad jag gjorde,jo jag kom på han efter 3-4 månader efter vi blivit tillsammans + att jag va på smällen men skulle göra en abort för jag kännde att det gick för fort. Men till saken jag gjorde en profil på knullkontakt namn Som var (NINA) bild allt var falskt!Kontaktade honom gav han min nya msn,började snacka man fick verkligen tänka på hur man skrev o stava så han inte skulle känna igen stillen. Jag fråga om han var singel han sa JA. Å jag kokade av ilska allså,för han sa till mj 4 gång om dan att han älskade mj å att jag ska behålla bebbisen. Så Nina frågade va han tycker om trekant å sånt ,å sa att vi kan träffas en dag å han sa aa kanske nästa helg.För jag hade sagt att ja inte kommer ,ja skulle få gäster. Hmm sen helt plötsligt sa han till Nina att han hade en tjej han visste inte om de var allvar från hennes sida men nu vet han att det är det.Så sa han till Nina vi kan vara vänner. o bla bla . Sen så ringde han mig å sa att han har klappat sig själv på axeln å jag sa varfö det nää men ja ha bara det. Jag förstod då att han tackat nej till Nina så han var stolt över sig själv. Men han tog bort sig själv från knullK,en vec senare. Idag är jag gift me han å väntar hans barn,å han vet fortfarande inte att de va jag.Men håller vakt lite då å då för man vet aldrig.
    Jag hade nog dessvärre gjort samma som dig...jag hade flippat totalt om jag upptäckt detta, men dragit vidare på det för att se hur långt han var beredd att gå

Man kanske int eär bättre själv av att lura någon så,men för mig måste jag ha kontroll av hur långt han hade tänkt gå....
  • Anonym

Vill säga direkt att jag inte läst alla svar du fått.

Jag hittade min sambo på samma sida för några år sedan, och blev fruktansvärt kränkt... men jag handlade på lite udda sätt...

Jag registrerade mig själv på sidan och såg till att vi "träffades" där. Sedan stötte jag på honom allt vad jag förmådde, men han nappade inte... Skrev faktiskt att han var upptagen, men han tyckte om att surfa runt på sidorna. Titta på fina bilder och så.

Jag konfronterade honom aldrig och efter ett tag ledsnade han av sig själv.

• Anonym (MM)

Anonym (grrr) skrev 2008-04-03 09:59:19 följande:

Jag hade nog dessvärre gjort samma som dig...jag hade flippat totalt om jag upptäckt detta, men dragit vidare på det för att se hur långt han var beredd att gå Man kanske int eär bättre själv av att lura någon så,men för mig måste jag ha kontroll av hur långt han hade tänkt gå....
    Ja prec,man inte bättre själv men man vill ju veta så då e det skit samma!
Svar på tråden Han finns på knullkontakt!!