Han finns på knullkontakt!!
Faaaaannn!!!!
Idag upptäckte jag att min sambo skapat en användare på knullkontkt den 18/3 2008...dvs tre dagar efter att jag och barnen åkt iväg till mina föräldrar på "semester". På knullkontakt har han uppgivit att han söker "allt"...!
Vad ska jag göra?!
Ska jag konfrontera honom och fråga varför??
Eller ska jag vänta och se om han verkligen skaffar sig knullkontakter?! Fan, jag blir så kränkt!!
Ska man räkna detta som en sorts otrohet? Vad tycker ni??
Snälla, hjälp! Vet inte hur jag ska reagera eller hur jag ska känna...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 12:46
Han är på väg hem nu... jag pratade med honom i telefon, och han sa att han inte har någon bra anledning till varför han reggade sig där, men att han inte varit aktiv på sidan och inte har för avsikt att vara det heller. Han sa att det bara var ett korkat infall, och att han inte kan varlen ursäkta eller förklara...Men han säger att han inte var ute efter att träffa någon, men att han förstår att jag tror det. Nu kommer han hem och så ska vi prata om det här ordentligt.
Jag bara gråter och gråter...är helt knäckt! Förstår inte hur han kunde korsa den här gränsen...all tillit är borta, men jag älskar ju honom så överjordiskt mycket så jag nästa skäms. Han är den centrala punkten i mitt solsystem, och jag varken kan eller vill leva en enda sekund utan honom. Men jag VILL INTE att det här ska ha hänt! Det känns som om jag gått av på mitten. Vill vara förbannad och arg, men kan inte! Får se vad som kommer ur diskusionen nu när han kommer hem..Men jag tror det här kommer eka länge i vårat förhållande, och det kommer nog aldrig sluta göra ont...mest med tanke på att detta ligger så på gränsen och snuddar vid otrohet...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-02 14:04
Eftersom folk inte verkar läsa hela tråden, så förtydligar jag en sak här :
Jag fick reda på att han hade reggat sig på knullkontakt eftersom jag såg i rull-listan i webbläsaren att adressen fanns där. När jag klickade på adressen kom jag automatiskt in på hans profil. Jag huserar alltså INTE på sidan själv!