God morgon
Idag är det skolavslutning och många tar studenten.
Hoppas att de får en riktigt underbar och minnesvärd dag och att regnet håller sig borta...ser tyvärr rätt så mulet ut hos oss

tjenixen skrev 2008-06-12 20:59:44 följande:
Vilken söt liten sittgrupp ni har. Ser ljust och härligt ut.
Tack så mycket

Vi trivs bra på vår lilla balkong och jag tror det blir bra när gardinerna kommer på plats och hyllan blir uppmonterad.
musli skrev 2008-06-12 21:02:48 följande:
GRATTIS till Kaktus m. familj!!!! Häääärligt med liten Alma!!! Men Tårtis, kommer du upp till Funäs??? Hur länge blir du i Funäs då??? *nyfiken*Ska ju dit och terra Eddan när de kommer tillbaks från semestern, undrans om du är där då? Orkar inte vara på internet och hänga med nå mycket i svängarna här inne just nu... Jobbar hela dagarna och på kvällen är jag så trött så jag däckar vid 22-tiden oftast... Ska gå och göra mig en kopp te nu och sätta mig i soffan efter jag tagit hand om tvätten, sen ska jag gå och lägga mig... Jobbar imorgon men sen är jag ledig lördag o söndag!!!Nästa vecka är lagom skoj... Jobbar 9 - 16.45 på måndag, 13 - 16.45 tisdag onsdag och sen 8 - 16.45 torsdag och fredag... Blä... Lattjo midsommar för mig va??? Men vad gör man inte för att visa arbets-vilja och förhoppningsvis få chansen att få en fast tjänst framöver i höst...*kram på er alla*Saknar er!!!
Vi saknar dig också

Kramar tillbaka.
Nämen! Ska du också till Funäsdalen

Vi åker upp lördagmorgon vecka 27 och blir där en vecka, åker hem lördagmorgon vecka 28.
Vi ska faktiskt för första gången inte bo i Funäsdalen utan i Tänndalen. Kommer kännas jättemärkligt

När ska du till Funäs?
Shyme skrev 2008-06-12 22:29:30 följande:
Hej hopp här inne!Hinner inte riktigt med allt ni skriver här inne... orkar inte riktigt heller det är bara hem och familj när man kommer hem från jobbet...Men nu är det bara två arbetsdagar kvar till sommarlov! Inte för att det blir så mycket lugnare då vi ska byta panel.... har nu ikväll stått och hållt upp små små färgprovslappar mot teglet för att välja nyans ... det finns så många gråa och vita nyanser att välja mellan.... Passade på aatt köpa tapet till vitrinskåpet (och ta hem färgprover på vitt till hallen) .... så jag hoppas vi ska få lite ordning i vardagsrummet snart så jag kan ta lite bilder....
Hej Shyme

Verkar som om ni har lite arbete framför er.
Ska bli jättekul med bilder sedan.
Ankmor skrev 2008-06-12 22:57:44 följande:
Vad tror ni det kostar att frakta detta bordet?Jag vill ha, och jag har plats för det!
www.blocket.se/vi/15559806.htmMen så underbart!!!
Ring fortare än kvickt och slå till!!!
Jag törs inte alls säga vad det kan bli i frakt tyvärr.
Idag efter jobbet bär det ut till sommartorpet över helgen.
Önskar er alla en riktigt mysig helg.
Kram!!!