zandrisen skrev 2008-04-05 12:14:49 följande:
Hej alla härliga Nu har jag jobbat första veckan, och det känns faktiskt ganska ok! Klart att jag saknar ungarna så att jag nästan avlider imellanåt, men tack och lov har jag ett ganska hektiskt jobb och superhärliga arbetskamrater som kan få mig på andra tankar! Idag har jag verkligen njutit av att bara vara med dom, har lekt och läst och lagat mat ihop... Mina små gullungar, mammahjärtat nästan exploderar av stolthet över att dom är så FINA Vad ska alla göra idag då? Nu sitter jag och dottern och väntar på att lillebror ska vakna, då blir det nog en promenad till lekparken i fina vårvädret. Maken är i full gång i köket, hoppas att det blir klart snaaaart!
Vad skönt att det känns bra ändå att arbeta igen, du får ta igen tiden med dina barn och mysa ordentligt på helgerna istället
Jag är nyss hemkommen från Rusta med en matta som jag ska ha i datarummet, en pensel och en burk med vitfärg.
Tog en tur in på Blomsterlandet också, där de har pelargonveckor, men jag hittade ingen pelargon som föll mig i smaken.
Förra söndagen däremot så åkte vi ut till ett stort växthus ett par mil här ifrån och jag som är pelargontokig fick fullständigt fnatt därinne...herre jösses vad pelargoner

De hade jättemånga gammeldags pelargoner som tex mårbacka, rosenpelargoner, äggskalspelargoner, änglapelargoner m.m. m.m.
Jag köpte en vit rosenpelargon och en röd/vit spräcklig äggskalspelargon.
Mina projekt idag blir att fortsätta måla skostället och ett nyckelskåp.