Oj!!! Här har det varit lugnt idag.
Arctura skrev 2008-06-15 20:39:28 följande:
I dag har jag besökt alla de loppisar som finns i Östersund med omnejd tror jag!! Söker efter en Glaskupa/ostkupa i en speciell stil. men i dag hittade jag ingen sökte även efter lite roliga skålar (i typ luffarslöjd) men inte hittade jag nått sånt heller.... jag kom dock hem med några fina tyger & påslakan (i 70-tals stuk) som ska bli barnkläder/klänningar till dottern så helt tommhent blev jag ju inte!!
Kul att du hittade lite iallafall

mammaninna skrev 2008-06-15 21:13:45 följande:
kaktus: vad fin hon är! hur gammal? min lille är tre månader drygt. känns som han fortfarande är nyfödd.. idag har jag och min man å våra två pojkar vart på indisk restaurang, såå mysigt! edvin (2 år) skötte sig jättebra å ville ha mer mat efter att ha slukat sin barnportion + fått x-tra ris från oss! sen sa han tack för maten till ägarna
Mums! Det lät gott med indisk mat

musli skrev 2008-06-15 22:47:04 följande:
Har tagit lite bilder idag men orkar inte lägga upp dem nu, ska försöka hinna imorgon!Ska upp 6 och åka och visa Hanna på BVC, eventuellt har hon vattkoppor men det verkar låååångdraget i så fall... Då får hon ju inte vara på dagis så då måste jag köra hem henne igen och som tur är har makens bror kommit upp igen så då får han vara barnvakt och jag får flänga iväg till jobbet... *suck* Känner att jag måste jobba nu så jag får visat att jag VILL jobba där...!Dags att knyta ihop säcken för ikväll och studsa i säng...Natti!!!
Hur har det gått med Hanna, var det vattkoppor hon åkt på?