BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
EmmySvensson: Stort Gratts! Gud vad härligt med tvillingar (mina är 5 år gamla).
EmmySvensson.. Grattis till dubbel lycka.. Undrar också.. fick ni två ägg tillbaka???
Jag kommer att ta reda på kön när vi väl är där.. Jag tycker inte att det förstör ett dugg.. Tvärt om.. Det är den lilla personen man är nyfiken på.. könet har ingen betydelse..
Kram till er alla..
Grattis EmmySvensson! Två! Härligt!
Tack för alla grattis. Vi fick 2 st 6-cells embryon tillbaka.
Kram
Vad härligt Emmy, vilken grej!
Tvillingar, nice...
Jag kommer att ta reda på könet. Mina väninnor som fött säger att man är så focuserad på att allt har gått bra och att bebin är frisk, så könet kommer liksom i skymundan och blir lite oväsentligt just då förtillfället. Man är ju alla olika men jag kör nog på det resonemanget + att vi är såååå nyfikna
Grattis Emmy vad härligt med tvillingar
Ang könet så funderar vi fram och tillbaka- å ena sidan vill man veta men å andra sidan är vi så glada om det bara blir barn så vi struntar egentligen i vilket kön det blir. Kommer ändå köpa grejor som både flickor och pojkar kan använda. Får se hur det känns när vi har chansen att få veta ![]()
Grattis Emmy!!
Igår, ironiskt nog på min och makens 12-årsdag började jag blöda färskt rött blod. Trodde det var kört och deppade. Varit på VUL idag, hade tiden bokad redan sen förra veckan för de ville följa upp min överstimulering. Och allt såg bra ut!!!! Myran hade växt från 13-21 mm på 1 vecka och hjärtat slog idag också och jag fick bara lugnande besked ang blödningen. Är så tacksam och lycklig!! Är i v 9 (8+5).
Har alltid tidigare sagt att jag aldrig skulle kolla barnets kön innan förlossningen, men under denna resans gång har jag ändrat mig. Är så nyfiken och vill veta och kunna planera lite. Vi kommer nog ta reda på det!
LindaBell: Så skönt att du hade VUL dagen efter! Känns ganska bra att veta att man kan blöda färskt blod utan att det behöver betyda stora problem.