• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • kråkan krax

Bling: Vi har också ett sådant slags smeknamn och tror att det riktiga namnet kommer att inspireras av det

• Roxter

Hihi, namnet Agda blev när jag blev gravid första gången. Jag larvade mig och sa "ska du inte hälsa på Agda" typ i vecka 5 så det fanns ju verkligen ingen mage att prata om Sen dess hänge det med och efter missfallet så blev det Projekt Agda och nu är vi på Agda 1:3 och nu ska det fasen gå hela vägen ut!

• kråkan krax

Ha ha då har projekt Agda fått sin förklaring

• Roxter

Jupp Min man börjar tycka att vi ska släppa Agda nu och gå vidare till något mer.... gulligt. Men jag envisas med att säga Agda så han gör det själv utan att tänka på det, så nu har han slutat med "bebben" och andra puttinuttiga saker. I win

Hur ska ni göra med att ta reda på kön? Jag har ALLTID sagt att jag vill veta men vi har båda gått in på spåret att låta det blir en liten överaskning vid födseln. Blev nog lite inspirerade av Barnmorskorna

• Kransen

Jag ska absolut inte ta reda på könet, det är ju som att öppna julklappen i förväg...

• Glenda Glad

Vi har inget arbetsnamn egentligen. Det kanske kommer efter att ha fått se hjärtslagen för oss?Fundersam

Vi kommer att gå på könsUL. vi är så himla nyfikna, men jag är ganska säker på att det blir en pojke ändå. Vet inte varför, men har fått för mig det

Att oroa sig i förväg är som att betala ränta för ett lån man ännu inte tagit (Mia Törnblom)
  • Focy

Vi har inte heller något namn, jag önskar vi hade det men inte kommit på något bra! Agda var uppfinningsrikt!

Jag kommer inte ta reda på könet, tror jag. Håller med Kransen om att det är som att öppna julklappen i förväg.
    Jag tror jag bär på en flicka! Går in i v. 11 i morgon (10+0) hoppas illamåendet avtar snart. Har varit lite bättre igår och idag men bara lite...

• Bling1975

Vi kommer nog att ta reda på könet om vi kommer så långt. Jag är väldigt nyfiken av mig så jag har nog svårt att vänta. Det är samma sak med julklappar. jag skulle bli tokig om jag visste att min sambo hade köpt något på sommaren som jag inte skulle få veta vad det var förrens på julafton

Stitch längtar efter Lilo
  • Vreni

Hej tjejer!

Namn har vi inte på pyret men jag tror att det blir en tjej. Dels är det en känsla dels tror jag på en dröm min mamma hade för några månader sedan. Hon ringde upp mig och sade: I natt drömde jag att du skulle få ett till barn. Det blir en tjej! Spännande att se om hon har rätt

Jag ska absolut ta reda på kön i förväg. Det gjorde jag oxå när jag väntade tvillingar. Jag är så otroligt nyfiken så jag måste bara veta.

• EmmySvensson

Hejsan!

Tänkte att jag skulle lämna en VUL rapport. Vi var där den 2/5 och fick se en böna på 12 mm och hjärtat pickade på fint . Sedan fick vi till vår glädje se en böna till, något mindre, 10 mm med ett fint pickande hjärta även där ! Vi är så glada! Skall på ett nytt VUL om två veckor för att se så att allt står rätt till. BF 16 december.

Kram Emmy

Svar på tråden BF December-08