BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Det låter ju positivt Glenda Glad. Jag känner igen mycket från min tidigare graviditet så egentligen så borde jag inte oroa mig men ändå....svårt att låta bli. Fast det är nog bara att inse att går det vägen nu så kommer det bli många långa månder med oro. För jag vet ju av erfarenhet att även om man passerat v.12 så akn mycket ont hända.
Earth Angel grattis till lyckat vul!! Alltid en lättnad att se ett pickande hjärta
Linda Bell vad skönt att allt var bra trots blödningen! Gott!
Förstår alla er som oroar er för vul. Jag börjar också bli orolig igen trots att det bara var en vecka sedan mitt första vul. Jag blir nervös när symptomen kommer och går och brösten inte blivit ett dugg större (vet att allt är normalt men man oroar sig ändå) ![]()
Hur funkar det för er andra som har gjort ert första VUL?
Kommer ni få gå vidare på kliniken ni gjorde IVF på för fortsatt mödravård eller får ni gå på MVC nån annanstans?
Skiljer det kanske åt när man gjort privat IVF eller?
jag gjorde ju IVF på Huddinge och är nu tydligen "klar" där så har beställt tid på en MVC-mottagning nu för fortsatt "vanlig" mödravård.
Earth Angel: Jag är utskiven från ferten så att säga. Jag fick med ett papper om själva behandligen och resultat som jag skulle lämna till MVC i min hemkommun. Jag gjorde privat IVF med distansbehandling. Nu är jag på vanlig MVC men letar efter privat gynekolog.
Oki, då verkar det vara samma som mig ![]()
Halloj!
Vi har tänkt att gå på Mama Mia men jag vågar inte kontakta dem innan VUL. Vi har också gjort våra behandlingar på HS.
Jag har ömma bröst och är enormt trött. Känner inget illamående förrän efter jag ätit. Blir hungrig och så äter jag och då börjar jag må illa, speciellt av tanken på vad jag just ätit.
Någon som har lika? Det känns som det säkert är inbillning.
Jag är precis som alla andra orolig över att det inte ska finnas något därinne...
Det är bara att ringa dom direkt efter ditt första VUL på HS.
Fru Stjärnfall skrev 2008-05-06 14:20:40 följande:
Fru Stjärnfall mitt illamående har nästan försvunnit men jag kan bli lite smått dålig om jag inte äter på länge eller när jag precis ätit (ofta både och). Värst mår jag dock om jag kikar i kylskåpet eller tänker på mat, gå i mataffär är värsta mardrömmen just nu ![]()
Fiji: Känner igen det med mataffär! Verkligen värsta mardrömmen!
Maken bara skrattar åt mig när jag berättar för honom hur äckligt mat är
Tur att jag inte är ensam om att vara så knäpp ![]()