BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Usch, blir så besviken...
Jobbade igår och fick skit ont i ryggen (igen!) Tog det ändå VÄÄLDIGT lugnt, iaf kom hem och knappt 1 tim senare när jag gick på toa så kom det ...(lite men ändå) blodspår på pappret, vad är det för fel på min kropp egentligen?? Idag kommer jag bara sitta på ett möte så det är nog lugnt, får se imorgon när det är dags igen...Blir det så igen får jag nog ringa läkaren, eller?
Dallas: Jag tycker att du ska ringa din läkare nu. Det låter som att din kropp inte klarar av att arbeta med det arbetet du gör just nu. Vet att det är trist att dra runt hemma, men det kanske ändå är det bästa?
Stor kram...
Dallas: Jag håller med kråkan krax. Ring din läkare så fort som möjligt.
Kråkan krax: Välkommen tillbaka. Hur har semestern varit? Vi hade det lugnt och fint. Mycket sol och bad i havet.
Hej Vreni!
Vi hade det mycket bra vi med. Inte lika mycket bad som jag hade hoppats på eftersom jag inte vågar simma i pool p.g.a alla bakterier. Men lite havsbad blev det när vi gick i land på olika ställen
Ätit gott och sovit gott har jag gjort iallafall.
Så spännande att du har UL på fre!!! Ska ni ta reda på könet?
Dallas; vad jobbigt för dig, håller med de andra ring läkaren. Din kropp kanske säger i från att du inte ska jobba alls för tillfället. Hoppas du slutar blöda.
Kråkan krax: Jag skulle gärna vilja veta om det är en kille eller en tjej. Är så nyfiken men KK i Västerås avslöjer inget. Vi har bokat 3-d UL i september när jag är i vecka 27 och då ska vi få veta
(hoppas jag iaf - kanske bäbisen vill inte visa något).
Lägger in lite nya läkarbesök.
Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
Anneque BF 1/12, VUL 12/5, UL 25/6
Focy BF 30/11, UL 2/7
Kråkan Krax BF 2/12, UL 4/7
Stggy BF 10/12
Earth Angel BF 10/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12, UL 27/6, BM 20/8
EmmySvensson TWINS BF 15/12, MVC 13/6, Spec MVC 16/6, UL 15/7
Fiji BF 17/12, KUB 3/6
Projekt Agda BF 18/12, Rutin UL 21/7
Glenda Glad BF 19/12, rutin UL 21/7
Kaka BF 19/12, UL 22/7, Notch 5/9
Kransen BF 23/12, 26/6 Läkarbesök spec.mvc 16/7 UL
Åttiett: BF 23/12, VUL 14/5
Seanna BF 24/12, VUL 15/5
Sångfågeln77: BF 24/12 VUL 14/5
Fru Stjärnfall: BF 25/12, 2:a VUL 17/6
Maria123: BF 26/12, MVC 23/6
dallas: BF 1/1-09, KUB/NUPP 23/6, UL, 6/8
Yla: BF 29/12 TVILLINGAR
Vreni: Ok, men det kanske visar sig ändå
En tydlig snopp är en tydlig snopp och kan inte förbises om den kommer i rätt vinkel. Eller de kanske undviker "skrevområdet" övrhuvudtaget?
Jag vill också göra ett 3D UL mellan de 2 man får av landstinget. Kanske också i v 26 eller 27. Vi får betala 1200 för det, vad får ni betala?
hejsan! Jag ska ha en bebis den 21/12 enl fl
Har bara fått komma en gång till bm och tog hiv test och blodtryck bara (när jag var i v 10)
Jag ska få göra UL i v 20
Jag har ingen ny tid hos varken bm el läkare????
hon sa att dom ringer mig nå???
Med min nr 1 var jag jämt på besök och gjorde UL i v 15.
Nu känns det som om det inte är lika noga på nå sett???
Hur ofta är ni på besök?
I vilken vecka gör ni erat UL?