• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Resande

Äsch då vi får verkligen hoppas det inte är bråck, räcker ju med foglossning Det blir nog bättre när jag äntligen får sova i en säng igen... Har sovit på luftmadrass i över 2,5 mån så inte konstigt kroppen börjar säga ifrån

- Vecka 15 -
  • Focy

Fiji; jag känner igen det du beskriver! När jag kissar så blir det en enorm tyngdhets känsla och det känns som det ska komma ut. Vet inte om du upplever det så men jag gör det, har även fått mer flytningar vilket är helt normalt frågade BM. Värken jag upplever är livmodern, det växer!

Har inte ont i ryggen men du bör kanske undvika luftmadrassen!

• Resande

Focy vad skönt att höra att det inte bara är jag, inte för att jag vill att andra ska ha ont men tryggt att höra att det är normalt. Det har varit lite bättre de senaste dagarna, tror nämligen jag var extremt förstoppad så det bidrog till trycket. Nu är det bara ryggen som är lite besvärlig men det är nog bara madrassen. En natt till på den sen blir det hotellsäng i en vecka och sen min egen säng

Trevlig midsommar alla!! Jag kommer inte vara inloggad förrän i början på juli- ska nämigen till Spanien på semester innan jag flyger hem Kram till alla

- Vecka 15 -
  • Glenda Glad

Fiji: Hoppas ryggen blir bättre.
     Ha en riktigt skön semester!

* Är i v 14 *
  • dallas

Fiji; Ha en skön semester!

Glad Midsommar på er förresten!!

Äntligen!!
  • Maria123

Ska på inskrivning idag. Lite nervös för det faktiskt, vet inte varför, ska bli skönt att ha det gjort, se vilken barnmorska man får osv. Se vad proverna säger och så. Jag vet ju iallafall att jag inte är skengravid eftersom jag sätt plutten för 7 veckor sen, men är lite nervös ändå. har ju lite sen inskrivning eftersom jag är i vecka 14 men det ska nog gå bra ändå.

ÄNTLIGEN!!
  • dallas
    Maria123 skrev 2008-06-23 06:53:15 följande:
    Ska på inskrivning idag. Lite nervös för det faktiskt, vet inte varför, ska bli skönt att ha det gjort, se vilken barnmorska man får osv. Se vad proverna säger och så. Jag vet ju iallafall att jag inte är skengravid eftersom jag sätt plutten för 7 veckor sen, men är lite nervös ändå. har ju lite sen inskrivning eftersom jag är i vecka 14 men det ska nog gå bra ändå.
    Lycka till idag!
    Äntligen!!
  • Glenda Glad

Maria 123: Lycka till idag! Det går säkert fint på mvc.

Dallas: Hur mår du nu? Har dina blödningar slutat?

* Är i v 15 *
Svar på tråden BF December-08