• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • dallas
    Glenda Glad skrev 2008-06-23 08:48:33 följande:
    Maria 123: Lycka till idag! Det går säkert fint på mvc.Dallas: Hur mår du nu? Har dina blödningar slutat?
    Bra! Har inte blött på ett par dar och jag var hos läkaren idag och allt såg finfint ut! Skall dock jobba 50% fram t semestern v.29.

Jag gjorde nupp/kub mätningen idag och fick jättebra resultat (puh)Nu behöver jag inte fundera på om man skall göra Fvp eller inte!
     Det var häftigt bm visade urinblåsan, magsäcken, fingrar och tår, hjärnan, ryggraden  ja, allt i princip!
    NU Kanske jag to m vågar inhandla något t bebben
    Äntligen!!
  • Maria123

Nu kan man andas ut litegrann, alla värdena såg bra ut och vi fick en helskön BM med lite humor!

ÄNTLIGEN!!
  • Glenda Glad

Dallas: Så bra att det är bättre nu och det är ju toppen att du inte behöver jobba fulltid. Och grattis till bra kub-resultat!

Maria123: Så skönt att ni fick en trevlig BM. Tänk vad det gör mycket!

* Är i v 15 *
  • Focy

Dallas; vad skönt att allt såg bra ut och att du ska ta det lite lugnare!

• Vreni

Dallas: Härligt att allting är ok.

Själv ska jag till UL på fredag. Är lite nervös men hoppas att allt är ok.

• Anneque
    Svar på #895
    Jag har bara en dag kvar till UL och det börjar att bli lite nervöst. Om allt ser bra ut, har vi sagt att vi ska berätta för våran dotter att det ligger en bebis i mammas mage. JAg är så nyfiken på hur hon ska reagera!

Dallas: Jag är glad för din skull !
  • Vreni

Anneque: Vi har berättet det för våra tvillingar och de blev superglada. De hjälper till hemma mycket mer och kommer med namnförslag varje dag. Det blir bra ska du se.

• dallas
    Anneque skrev 2008-06-24 13:23:20 följande:
    Svar på #895Jag har bara en dag kvar till UL och det börjar att bli lite nervöst. Om allt ser bra ut, har vi sagt att vi ska berätta för våran dotter att det ligger en bebis i mammas mage. JAg är så nyfiken på hur hon ska reagera! Dallas: Jag är glad för din skull !
    Lycka till på UL!! det går säkert jättebra!!

Vreni; Lycka till på fredag!
    Äntligen!!
  • kråkan krax

Hej!

Tillbaks från semestern. En som inte hade semester var lillskiten där inne Från ingenstans har han börjat att sparka!!! Har flera pass varje dag ha ha. Det är lika underbart som jag föreställde mig att det skulle vara...

Dallas: Så kul att se bebben i detalj, jag ska också börja köpa lite kanske om allt ser bra ut på vårt rutin UL i nästa vecka.

Fru SF (StjärnFall): Oj så mysigt med en vinkning Förstår att ni är glada.

Fijii: Hmmmm säng låter lite skönare än luftmadrass Min kompis fick skitont i ryggen och åkte in till läkaren. De var UVI fastän hon inte kände det i urinröret. Men som sagt det kan ju vara vad som helst nu när man är gravid, foglossning, vanlig ryggsmärta ja vad som...

Ha en bra ons allihop!

Svar på tråden BF December-08