-
det brukar jag oxå fundera på...kan man inte hitta henne NGT annat att ta på...fast hur var det länge sedan...då hade hon väl lite andra kläder oxå va´?blipblop skrev 2008-05-06 12:31:32 följande:Stephanie har så grymt tråkiga kläder. Hon har typ dessa dräkter i hundra olika färger. Har hon sådana privat också?Lite underligt när familjen driver modeföretag liksom ;)Såg henne i tidiga Dallasavsnitt, då var hon extremt smal. -
nej med det finns väl lite annat o sätta på henne där ute i affärerna...än samma kostym i hundratals färger..hon behöver inte gå omkring i minikjol o urringat....KristenTjej84 skrev 2008-05-06 16:33:32 följande:MEH!Stephanie är tant!!, 60+..ska hon gå omkring med kortkort kjol, push up BH o kort top som visar magen( som en 20 åring) för att ni ska bli nöjda??!! Vad förväntar ni er? -
Brooke ska väl föreställa sig vara runt 40-43år och Bridget i 20års åldern tror jag...Stephanie ska väl vara 60+
-
This is me2 skrev 2008-05-06 22:31:14 följande:
Jag tycker Amber ska komma tillbaka.Tror inte hon kommer tillbaka...iaf på länge...har nämligen skummat igenom serien på cbs...men vill ni veta vilka som snart kommer vara med? och om Taylor o Nick kommer att bli ihop? -
This is me2 skrev 2008-05-06 22:39:34 följande:
Ja!ska jag skriva på tråden eller vill bara du veta? -
ok...snart kommer ju taylor o Nick bli ihop...tydligen ska de få barn ihop, om jag inte helt ha fattat fel...
Sen kommer Brookes andra syster Katie tillbaka, o som nån skrev innan Brookes son Rick -
ja kan det vara Brooke...det var ngt med hennes ägg o såntThalis skrev 2008-05-06 22:50:18 följande:Jepp de får barn ihop,men barnets biologiska mamma är någon anna Vilken sopa!! Ovh jag älskar det!!! -
sen kommer ju nån kvinna som heter Ashley in i serien lite längre fram...hon o ridge blir ihop...Brookes pappa kommer tillbaka igen...Taylor får riktiga alkoholproblem...jadu, vi har mkt att se fram emot :)
Tittar era män/pojkvänner på glammis?
Min man skämms oerhört men han är helt fast..kan inte missa ett enda avsnitt, vi spelar in varje avsnitt o tittar på den när barnen har somnat... -
This is me2 skrev 2008-05-06 22:49:05 följande:
Har Katie varit med innan? Känner inte igen namnet...ja hon var med på 80-talet -
ja han blir ihop med donna...HelenS skrev 2008-05-07 08:42:06 följande:Precis! Hon borde vara minst 25. Och Brooke då minst 45. Och som sagt Stephanies mamma, hur gammal som helst Och föda barn (om nu Brooke och Taylor gör det igen) verkar de kunna göra hur länge som helst...Jag har läst lite om vad son händer i USA. ERic blir ihop med Brookes syster, eller har jag fel? Hon som jobbar hos Nick nu.