Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour!

Mc66 skrev 2008-05-09 09:38:12 följande:
    på glamour4ever kan man läsa de usa avsnitt som sänts i från januari och framåt.
    jaha...
  • beadis
    Mc66 skrev 2008-05-09 15:38:39 följande:
    Lite kul fakta!Ridge var runt 30 när Glamour hade premiär 1989; Taylor var 34 när hon födde tvillingarna 1999;Bridget fyllde 21, 2001; Storm gick ut High school 1982, vilket sätter hans födelseår till 1964. Storm och Taylor var klasskamrater i High school, Ridge var klasskamrat med Connor Davis och Hector Ramirez. När vi först fick se Taylor i serien, så var hon Carolines onkolog, hon blev sen licenserad psykolog. Ridge och Donna är Ricks gudföräldrar. Taylor lider av klaustrofobi, det fick vi veta 1995 när hon blev avsiktigt instängd i en hiss tillsammans med Ridge av Stephanie. Exteriörbilderna vi får se av de olika husen, utanför Stephanies är taget utanför Lee Philip Bells (hustru till glamour skapare) riktiga hem. Bilderna från Brookes hus är tagna vid huvudförfattaren Bradley Bells hus. Brooke har bara fött ett av sina 4 barn på sjukhus, Rick. Bridget och Hope är född i Big Bear, och RJ föddes hemma hos Ridge. Alexandria föddes i januari 2004 men två år senare flyttades hennes födelsedag till juli. Bridgets smeknamn är Budge, Ridge kallar Brooke för Logan, när de först möttes presenterade hon sig Logan, Brooke Logan. Och Taylor kallas för Doc. Ricks riktiga namn är Eric Forrester, Jr. Storm heter egentligen Stephen Logan, Jr hans smeknamn kommer sig av hans ilska mot sin frånvarande pappa. Fifi och Bucky Boy är sallys smeknamn på Felicia och Clarke.
    hur kommer det sig att du ahr sån koll på glammis? :)
  • beadis
    Mc66 skrev 2008-05-09 17:24:58 följande:
    Ja Rick har friat till sin flickväns mamma i usa avsnitten. bläää säger jag, men ännu mer bläää säger jag om Katie och Thorne, och Donna och Eric. Däremot tyckte jag Katie och Nick var lite fina ihop, även om jag tycker att forresters och Logan skulle ta och skippa varandra och finna nya partners från andra familjer.
    Rick kommer väl att stöta på Taylor längre fram?
  • beadis
    förortsmamma skrev 2008-05-13 08:55:46 följande:
    Någon som vet vart Massimo tog vägen? rymde han med Brooks sekreterare eller?
    det undrar jag med...tyckte han sa till Nick att passa sig, för han kommer inte att ge sig när det gäller Marone industries...at han vill ha tillbaka makten...men nu har ju han såldt sin del...mmm...konstigt.
    Sen när jag har varit o smygläst på cbs.com, står det inget om Massimo där heller?
  • beadis

oj, det skulle inte vara ngt ? där

• beadis
    Mc66 skrev 2008-05-13 11:12:16 följande:
    Massimo spelade sitt sista avsnitt när Brooke och Nick gifte sig, han valde själv att inte förlänga sitt kontrakt då han tyckte att han inte fick någon story direkt.
    jaha...va intressant...
  • beadis
    blipblop skrev 2008-05-13 18:04:59 följande:
    Känns underligt ibland att de påbörjar något som verkar bli en stor grej och sedan blir det inget. Shanegrejen blev liksom inget med Phoebe och nu är det upplagt för att det ska hända något mellan Rick och Phoebe.
    ja det ska ju hända ngt med Phoebe o rick, men senare ska han gå över till mamma Taylor...Gaahhh...
  • beadis
    TinkyWinky skrev 2008-05-13 18:25:25 följande:
    Kommer det bli ngt mellan Rick & Taylor??
    jag har för mig det...om jag inte helt ha fattat fel på cbs.com

Sen vet jag inte om taylor riktigt är med på det...men han visar iaf intresse för henne
  • beadis
    Nellee skrev 2008-05-13 18:57:38 följande:
    Ja, de är typ tillsammans eller nåt nu Brooke är helt vansinnig, hehe-rätt åt henne. Det är ingen som gillar deras förhållande, men han var den som ställde upp på henne så det var inte så konstigt att de parade ihop dem.
    ja det är väl när Taylor har börjat få allvarliga alkoholproblem, som det händer ngt mellan de?
  • beadis

L jung skrev 2008-05-13 19:32:19 följande:

psst... ni som är nyfikna och inte har något emot spoilers.Gå in på youtube.com och skriv in 'the bold and the beatiful 2008'.Kul att titta!
    kan man se alla avsnitt där? typ härifrån o framåt...
Svar på tråden Glamour!