Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour!

xiayo skrev 2008-05-26 19:00:25 följande:
    JÄTTEBEROENDEFRAMKALLANDE var ordet!! Man vet att det bara e en massa dravel men ÄNDÅ!känns ändå skönt nu när man hittat flera..Att jag ej är ensam under 50år som ser denna låååånga serie.Är bra att dom kör 2 avsnitt/dag.så vi kommer framåt!
    Ja visst känns det skönt att det finns andra som glor på denna serie :)
  • beadis
    norgesessan skrev 2008-05-26 19:03:10 följande:
    Rj, vad heter han? Ridge jr? (har inte fått med mig den delen, så jag vet inte vem pappan är)
    Ja, han heter väl Ridge Junior..har jag för mig iaf
  • beadis
    norgesessan skrev 2008-05-26 19:21:39 följande:
    vad fantasilösa dom är på namn..
    Japp :)
  • beadis
    CeciliaBa skrev 2008-05-27 08:03:43 följande:
    Oh herregud...nu är jag mammaledig och har råkat fastna i den här dyngan. Vad lätt det var haha! Satt och ammade framför tv'n och tjohej! Men jag fattar inte riktigt hur allt hänger ihop släktmässigt. Vem är pappa till Bridget tex? Ja, kan någon sätta ihop en släktförklaring vore jag tacksam. Eller kan jag hitta det någonannanstans.
    Bridget o Rick är Brookes och Eric´s barn
    Phoebe o Steffy, thomas är Taylor o Ridges barn
    Ridge är Stephenie o Massimo Marones barn
    Thorne, Felicia, Kristen är Stephanie o Eric´s barn
    Dino är Felicia o Dantes barn
    Alexandria är Thorne o Darlas barn (Darla dog nyligen)
    Hope är Brookes o Deacon´s barn (Deacon inte längre med i serien)
    RJ är Brookes o Ridges barn
    Nick är Jackie´s och Massimo Marones barn
    Donna o Storm är Brookes syskon..snart kommer en till syster, Katie med i serien

Alltså är inte Rick o Phoebe blods släktingar, nog så äckligt ändå....tror jag fick med de flesta, fråga om det är ngn som saknas
  • beadis

Deacon var för övrigt gift med Bridget innan,tills mamma Brooke satte sina klor i honom..o fick Hope med honom

och Bridget förlorade ett barn i megen som var Nick´s...sen förlorade hon även ett barn i magen som var Dantes...(Dante är i Italien, troligen kommer han inte tillbaka)

• beadis
    CeciliaBa skrev 2008-05-27 13:10:29 följande:
    Oh herregud! Tack! Har svårt att se Brooke o Eric ihop....how weird att hon är med Ridge...och hade hon inte varit med Thorne också? Jag är fast!
    ja Brooke o Eric har varit gifta iaf TVÅ gånger...den sista gången var inte så länge sedan....
  • beadis

L jung skrev 2008-05-27 20:39:17 följande:

HejTaylor kommer att vara eller har varit i förhållande med Eric också... hon och Brooke måste ju bara gå i varandras fortspår hela tiden!! För att gå utanför familjen för ett helt nytt förhållande går ju bara inte.... hihi
    och senare kommer Donna, (Brookes syster) att vara tillsammans med Eric...det tar aldrig slut...
  • beadis

Jag kan även tillägga att Katie har varit med i serien för JÄTTe länge sedan...kan vart på tidigt 90-tal..tror även att det var samma skådis....o hon är ganska dryg..

• beadis
    Mc66 skrev 2008-05-30 10:57:18 följande:
    Nej katie spelades av Nancy Sloan 1987 - 1989, and sporadiskt från 1991 - 2004.Hon byttes sen till Heather Tom 2007 det är väl ca 2-3 mån till vi får sen henne i svensk tvruta
    ok...tyckte hon var ganska lik den skådisen från 90-talet... ;)
  • beadis

L jung skrev 2008-05-30 19:08:32 följande:

Tror jag sett att Shiela återvänder också?
    jaha, va spännande, hon var ju verkligen en i sin egen klass så att säga...
Svar på tråden Glamour!