Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour!

This is me2 skrev 2008-06-13 22:18:02 följande:

Och hon som spelade Annie i SB. Och Deacon, var inte Amber med i dom tidiga avsnitten av SB?
    JA, just det..de hade jag glömt, när var hon Annie från SB med..vad hade hon för roll...Deacon kommer jag ihåg, men inte vad han hade för roll i SB, och inte Ambers roll där heller?
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-13 22:26:26 följande:

Annie, kommer inte ihåg vad hon hette i glamour, men hon var galen i Ridge och hade blivit tvingad av Stehanie att göra abort med Ridges barn när hon var 17. kommer inte ihåg alla turer men hon lurade ridge så att han gjorde henne med barn. men när hon förlorade barnet så kidnappade hon Taylor och en av döttrarna.Amber var väl ihop med han som var jackies son i SB?Deacons roll kommer jag inte heller ihåg, bara att han var med
    Ja, nu kommer jag ihåg henne, det var väl inte så många år sedan, kanske 2år sen hon var med...varför slutade hon, hur fick de bort henne?

ngn annan kanske kommer ihåg de andra 2 ?
  • beadis

This is me2 skrev 2008-06-13 22:31:09 följande:

Ja om det räcker, dottern var ju liten då... Hon hamnade nog i fängelse.
    jaha...hon mötte väl Ridge i baren och flörtade med honom o sen kidnappade honom?
  • beadis
    Niinaaa skrev 2008-06-14 10:53:09 följande:
    ja det gjorde hon
    kommer fortfarande inte riktigt ihåg hur hon gick ur serien, kommer du ihåg?
  • beadis
    Niinaaa skrev 2008-06-14 14:19:57 följande:
    Hon blev ju påkommen av Amber. Så hennes mamma (Annies) hämtade henne. Övertalade henne att låta Ridge gå.
    jaha...varför kommer jag inte ihåg det...konstigt
  • beadis
    Vombell skrev 2008-06-14 21:44:03 följande:
    Men kristen var ju Ridges lillasyster som blev kär i en designer som hade aids. De adopterade ett barn också har jag för mig. Alltså är Kristen och Ashley i samma serie = Glamour men spelas av samma tjej!
    Ja o det är helt sanslöst...;)
  • beadis
    Nellee skrev 2008-06-14 22:23:35 följande:
    Det är inte samma tjej Två olika skådisar.
    jasså...de är väldigt lika iaf..
  • beadis

lovely storm skrev 2008-06-15 11:00:50 följande:

hon överlevde sin cancer ( när han var gravid med tvillingarna).sen dog hon av skotten ifrån sheila! (ridge trodde att hon dog,men en rik sheak? smugglade ut henne och tog hand om henne)
    Prins Omar var det va?
  • beadis
    sommarlek skrev 2008-06-17 19:24:47 följande:
    Jaha..är det då verkligen slut mellan Brooke och Riche? OCH...nu börjar jag tycka illa om Brooke, trots att jag diggat henne tidigare. Nu har manusförfattarna tagit sig lite vatten över huvudet. Ena dagen äääälsa Riche och sedan för ett enda misstag förvinner all kärlek och nu vill hon ha Nick! Måtte jag få ett jobb snart så jag slipper skiten !
    men än är dte inte slut på hennes jagande, vad jag har förstått, ska hon försäka få tillbaka Ridge snart igen, eftersom Nick avvisar henne, men då är det försent, för Ridge har gått vidare med Ashley..man blir snurrig i huvudet
  • beadis

lovely storm skrev 2008-06-17 21:02:33 följande:

är det bara jag som hoppas att det blir bridget och nick igen?och så saknar jag amber...hoppas att hon snart är tillbaka ( och tillsammans med rick igen)
    har för mig att de kommer att få till det lääännngre fram i serien, sen hur långvarigt det är vet jag inte
  • beadis
    ImLost skrev 2008-06-17 21:51:17 följande:
    ja...vart tog Amber vägen ? Och thorne ?
    Thorne var väl med i gårdagens avsnitt, men han har ganska tråkig roll, tycker jag
  • beadis

Anette Olsson skrev 2008-06-20 09:48:38 följande:

Hon får ett ägg från en annan kvinna som är befruktat med Nicks spermie.Av misstag så råkar det bli Brooks ägg som blir befruktat med Nick!Hon var nämligen inne och la undan några ägg för framtiden!Kan det bli bättre?!
    hahahh...sånt här händer bara i såpor ;)
  • beadis
    lilis74 skrev 2008-06-26 11:22:59 följande:
    Varför ska taylor och Nick göre en ivf?
    för att Taylor inte kan bli gravid med sina egna ägg så att säga...o då händer ett misstag, de planetrar i Brookes ägg i
    Taylor ;)
  • beadis
    CeciliaBa skrev 2008-06-26 15:52:32 följande:
    Herregud...jag skrattar så jag ligger ner på golvet! Vilken serie! Allt är så jäkla otroligt...och osannolikt! Vad sjutton ska jag ta mig till när mammaledigheten är över? Haha!
    ja, visst är det underhållande, men jag tycker nog våra bästa år vinner den ligan med osannolikt med hästlängder, har du kollat på den? paralella universum...hmmm...
  • beadis
    Ekrlsn skrev 2008-06-26 16:36:17 följande:
    paralellt universum e det ju inte, bara en likadan uppbyggt ö på anda sidan jordklotet
    ja, det är ju lika utopiskt ;)
  • beadis
    LaVoisin skrev 2008-06-26 21:13:45 följande:
    Nä nu förstår jag inte mycket...Det var säkert 15 år sedan jag följde Glamour dagligen och då fanns det en syster till Ridge som hette Kristen.Och nu när jag tittar lite sporadiskt igen så finns det en tjej som Ridge är kär i (?) som ser EXAKT ut som den här Kristen, men det verkar inte vara hon för hon heter något annat.Vi äter typsikt nog middag samtidigt som Glamour är på TV så jag ser lixom bara med ett halvt öga.Någon som vet om det är samma skådespelerska eller om det bara råkar vara så att de gått till samma plastikkirurg (fniss).
    Tydligen är det inte det...det var ngn som skrev om det tidigare i tråden
  • beadis
    LaVoisin skrev 2008-06-26 21:13:45 följande:
    Nä nu förstår jag inte mycket...Det var säkert 15 år sedan jag följde Glamour dagligen och då fanns det en syster till Ridge som hette Kristen.Och nu när jag tittar lite sporadiskt igen så finns det en tjej som Ridge är kär i (?) som ser EXAKT ut som den här Kristen, men det verkar inte vara hon för hon heter något annat.Vi äter typsikt nog middag samtidigt som Glamour är på TV så jag ser lixom bara med ett halvt öga.Någon som vet om det är samma skådespelerska eller om det bara råkar vara så att de gått till samma plastikkirurg (fniss).
    se inlägg 493 på sidan 50, så får du svar
Svar på tråden Glamour!