Inlägg från: beadis |Visa alla inlägg
  • beadis

Glamour!

L jung skrev 2008-05-13 19:38:19 följande:

javisst. bara att söka på årtal osv.avsnitten är i 2 delar så håll reda på vilket du tittar på!
    va bra!!!!
    har ju bara än så länge läst om avsnitten på cbs...men det är ju inte riktigt samma sak... :)
  • beadis

L jung

måste bara fråga dig, hur gör du för att se de i rätt följd, skriver du i ngt datum...om man bara skriver år 2007 ligger ju inget i ordning

• beadis
    Nellee skrev 2008-05-13 19:57:26 följande:
    På den här sidan läggs B&B och days från USA ut nästan varje dag: z7.invisionfree.com/SalemPlace/index.php två andra serier Det finns några månader bakåt, men vet inte hur långt bak.
    men jag fick bara upp Våra bästa år...inte för att jag inte följer den oxå...men inget om Glammis...hur söker jag där?
  • beadis

L jung skrev 2008-05-13 20:01:05 följande:

vill inte säga för mycket men jag såg annat i avsnitten från 2008....TS... ÄR spoilers tillåtna här eller inte??
    det är därför som jag oxå är förvirrad...
  • beadis

L jung skrev 2008-05-13 20:04:41 följande:

hehe... då återstår bara att vänta och se.Har du sett avsnitt från 2008 på youtube än? Ska jag länka till ett med Taylor här?Kan ju snabbt leta upp ett om du vill....
    tyvärr fattar jag bara inte hur jag kan hitta just denna veckans avsnitt o därifrån titta framåt..kan ju inte låta bli...orkar inte vänta :)
  • beadis
    Nellee skrev 2008-05-13 20:09:06 följande:
    När du har blivit medlem får du ett mejl från admin, hon måste godkänna först. Det brukar gå snabbt. Sen ligger glamour under rubriken övriga serier, sedan under avsnitten
    ok...får ta o kolla in det där igen då :)
  • beadis

Emelie A skrev 2008-05-18 15:45:49 följande:

Har varit borta 2 veckor nu. antar att man blir rättså uppdaterad i morgondagens avsnitt men är det någon som skulle vilja uppdatera lite här om vad som hänt? Hinner inte riktigt med att bläddra igenom en massa sidor för att hitta rätt avsnitt för att läsa. Är nog lättare så här..
    Gå in på glamour4ever.se/
    klicka på avsnitt sverige o vecka 20, så kan du läsa vad som hänt denna vecka :)
    det börjar bli riktigt intressant nu..
  • beadis
    Knodd3 skrev 2008-05-19 14:22:41 följande:
    Vart har Dante tagit vägen??
    det undrar jag med..de borde ju avsluta deras karaktär lite snyggare, om han nu inte ska komma tillbaka från Italien
  • beadis
    xiayo skrev 2008-05-19 18:43:42 följande:
    jag saknar m Dante!!
    Snyggingen...mmmm...
  • beadis
    xiayo skrev 2008-05-19 18:46:53 följande:
    undrar hur det blir nu.Är det bara jag som följer på tv?fuskar bara ibland m att läsa i för väg!
    jag missar aldrig ett avsnitt :)
Svar på tråden Glamour!