• Hanah

McDonalds

Vad tycker ni är godast på McDonalds?

• Svar på tråden McDonalds
  • Mallan76

Jag är nog den enda som tycker bättre om McDonalds än Burger King alt. Max här. McDonalds känns fräschast. Burger King rostar inte sina bröd, så det blir helt klibbigt och dant. Och deras pommes...urk! Fast BK:s baguetter, kycklingburgare och Whopper är goda! 

Finns ingen kedja som gör så goda pommes som McDonalds. Älskar deras cheeseburgare, McFeast, QP. Och Sundae glass med chokladsås...mmmm! 
    (Har smakat Max och BK:s glass... blä!!)
  • jennie80

håller helt och fullt med mallan:)

• nexie
    Mallan76 skrev 2008-04-24 20:32:45 följande:
    Jag är nog den enda som tycker bättre om McDonalds än Burger King alt. Max här. McDonalds känns fräschast. Burger King rostar inte sina bröd, så det blir helt klibbigt och dant. Och deras pommes...urk! Fast BK:s baguetter, kycklingburgare och Whopper är goda! 

Finns ingen kedja som gör så goda pommes som McDonalds. Älskar deras cheeseburgare, McFeast, QP. Och Sundae glass med chokladsås...mmmm! 

(Har smakat Max och BK:s glass... blä!!)
    nej då är vi två ensamma stackare då!
  • Sockerbiten

ostbugaren och chicken nuggetsen men jag föredrar MAX och helst av allt hamburgarna på HardRock Cafe :p

• Bling1975

McChicken med Bea-dipp är nog den absolut godaste. Om jag måste ta en köttvariant så gillar jag en vanlig cheeseburgare bäst. QP smakar dock lite skumt och är ingen favorit och BigMac skulle jag aldrig beställa. Sedan har de bäst pommes, godast glass med den fabulösa chokladsåsen och härlig jordgubbsshake.

Gillar inte alls Max och BK, tråkiga kycklingburgare och äcklig pommes. Deras dippsåser ska vi inte tala om - blä.

Stitch längtar efter Lilo
  • Schnooglewookiemush

Hehe, jag blir lite råmobbad här hemma för att jag hellre går på McDonalds än t.ex. Burger King, max, Big boy...

• Sockerbiten

burger king går jag inte på heller, tycker inte om deras mat, min sambo däremot föredrar burger king framför mcdonalds :p

• fitforfight

Jag måste slå ett slag för den gamla hederliga Big Mac :en  jag äter dom båda delarna för sig och dipar den i mcfestsås blandat med hot chili mums !!. Mc Donalds är det enda som finns Centralt här så det är dit jag går om jag vill ha burgare.
    Annars gillar jag BK:s burgare.

Dock tycker jag att alla snabbmat börjar bli så fasligt dyrt !

Svar på tråden McDonalds