• Hanah

McDonalds

Vad tycker ni är godast på McDonalds?

• Svar på tråden McDonalds
  • Hanah
    SchumiFerrari skrev 2008-04-25 16:42:28 följande:
    Nu var ju faktistk TS fråga VAD äter du på McDonalds.. Inte ÄTER du på McDonalds..

Haha, ja visst är det konstigt vad folk måste tjafsa om?!

Jag frågade VAD tycker du om på McDonalds, är inte intresserad av kommentarer från folk som inte äter där...

• ludenben
    då är mitt "inget alls" utan vidare kommentarer...
    Hanah skrev 2008-04-25 16:45:29 följande:
    Haha, ja visst är det konstigt vad folk måste tjafsa om?!Jag frågade VAD tycker du om på McDonalds, är inte intresserad av kommentarer från folk som inte äter där...
  • Hanah
    ludenben skrev 2008-04-25 16:46:38 följande:
    då är mitt "inget alls" utan vidare kommentarer...
    helt ok
  • Hannajo

Gillar Mc Feast (fast har de inte bytt sås på den? Tyckte bättre om den för nåt år sedan), Chicken Nuggets och en del av de hamburgare som de har under begränsade perioder. Tycker Max har godare hamburgare, men Mc Donalds pommes är godast.
    Äter man där varje dag så är det nog inte särskilt nyttigt, men nån gång ibland tror jag är helt ok. Och gott!

• sunshine03

jag gillade youghurten (frukosten) den som var med bitar av jordgubbar och blåbär i... den var underbart god.. men nu har dom tagit bort den,, nu har dom vanliga yoggi man akn köpa i affären,, VArför??? undrar jag..

• SkåneP

Deras ceasarsallad med grillad kyckling och utan dressing är helt ok.

Tycker deras burgare (och alla liknande kedjors burgare med för den delen) smakar babaianarslekadaver (nej jag vet inte hur det smakar - se det som en metafor) och undviker dem så mycket jag kan.

• Mallan76

Jag saknar den där salladen som man skulle skaka! Tillsätta krutonger, parmesan osv i kycklingsallad som var i en plastburk...mmm, den var god!

• Julias mamma

Inget!!!

Med 3 undantag...SideSalad (m krutonger)...deras fetaostrullar som fanns förut...och kingvings (eller vad det kallas)...

• Kristin24

McChicken tar jag alltid...den är så god.

Go och glad Kexchoklad
Svar på tråden McDonalds