• Hanah

McDonalds

Vad tycker ni är godast på McDonalds?

• Svar på tråden McDonalds
  • Winnertaco
    ludenben skrev 2008-04-25 16:31:51 följande:
    ja han frågade....
    Ja, men vem frågade han? Nån som verkigen visste eller en trött medarbetare som egentligen inte har någon insyn? Att det sedan fuskas på en restaurang betyder ju inte så mycket... Oljan kan även hålla sig fräsch betydligt längre om man sköter den, filtrerar den och tar bort rester varje dag och så!
  • SchumiFerrari

Big Tasty!!!! Gillar inte alls BK och Max... BLÄÄÄ Massa äckliga gurkor mm
    Både sambon och min bästa vän har jobbat på McDonalds och sambon som är SJUKT pedant tyckte att hygienen var helt ok.

*Älskade Noa*
  • AnBa
    Svar på #42
    Vill bara tillägga att man byter olja minst en gång i veckan och ibland kan det bli fler gånger. Vi har nu ett nytt verktyg som visar om oljan måste bytas eller inte...

Tänkte bara ge lite fakta då jag faktiskt jobbar där och då vet jag också hur det går till...

Ha en trevlig helg.

Anna
  • Von Ellsen

Jag gillar Chicken gourme med pommes frites och en cheddar cheese dipsås till! Mums! Gott och Nyttigt!!! XD

• ludenben

men hallå?? skulle de ljuga då eller?? de filtrerade den men det är ändå äckligt. Oavsett om de skulle byta olja varje dag skulle inte fräshare att äta där ändå. Feta pommes och kladdiga hamburgare. Mat för grisar. Ska det vara hamburgare ska man göra de själv hemma med hemmagjorda biffar.

Winnertaco skrev 2008-04-25 16:33:36 följande:
    Ja, men vem frågade han? Nån som verkigen visste eller en trött medarbetare som egentligen inte har någon insyn? Att det sedan fuskas på en restaurang betyder ju inte så mycket... Oljan kan även hålla sig fräsch betydligt längre om man sköter den, filtrerar den och tar bort rester varje dag och så!
  • jamex
    ludenben skrev 2008-04-25 16:37:53 följande:
    men hallå?? skulle de ljuga då eller?? de filtrerade den men det är ändå äckligt. Oavsett om de skulle byta olja varje dag skulle inte fräshare att äta där ändå. Feta pommes och kladdiga hamburgare. Mat för grisar. Ska det vara hamburgare ska man göra de själv hemma med hemmagjorda biffar.
    Läs den boken jag pratade om så får du så mnycket vatten på din kvarn att den svämmar över :D Det han skriver där är ibland rent vidrigt. Brrrrrr! Det är inte ens mat som de serverar utan en flock tillsatsämnen och en liten skinnslamsa mellan ännu mer tillsatser,konserveringsmedel o färgämnen. Innan tillsatte de NÖTKÖTT (inte i bitar utan som smaktillsats) till pommesen för att de skulle vara goda! Indiens hinduer blev inte överlyckiga när det kom ut, de raserade ett MacD med bara händerna----
  • SchumiFerrari
    ludenben skrev 2008-04-25 16:37:53 följande:
    Nu var ju faktistk TS fråga VAD äter du på McDonalds.. Inte ÄTER du på McDonalds..
    *Älskade Noa*
  • ludenben
    men vad äckligt!! jag tänker inte läsa den för jag skulle spy.
    jamex skrev 2008-04-25 16:41:39 följande:
    Läs den boken jag pratade om så får du så mnycket vatten på din kvarn att den svämmar över :D Det han skriver där är ibland rent vidrigt. Brrrrrr! Det är inte ens mat som de serverar utan en flock tillsatsämnen och en liten skinnslamsa mellan ännu mer tillsatser,konserveringsmedel o färgämnen. Innan tillsatte de NÖTKÖTT (inte i bitar utan som smaktillsats) till pommesen för att de skulle vara goda! Indiens hinduer blev inte överlyckiga när det kom ut, de raserade ett MacD med bara händerna----
  • jamex
    SchumiFerrari skrev 2008-04-25 16:42:28 följande:
    Nu var ju faktistk TS fråga VAD äter du på McDonalds.. Inte ÄTER du på McDonalds..
    Känner mig träffad.Ursäkta TS; ska inte görs så mera. menar det uppriktigt. Belv lite väl exalterad där.. Hrm.. Förlåt.
  • AnBa

Ja men då är det ditt val.

Idag finns en stor valmöjlighet för den som är medveten om vad man stoppar i sig och det är ju inte så nytt, det har vi haft i några år nu...

Skönt att man får tycka och äta vad man vill...

Själv älskar jag McFeasten meny med pommes och garlic dip...mmmm gott dagen efter flötigt och gott...

Svar på tråden McDonalds