• Hanah

McDonalds

Vad tycker ni är godast på McDonalds?

• Svar på tråden McDonalds
  • jamex

jag slutade äta på MacD efter jag läst boken SuperSize me. Brrrrr. Fast där skriver han iof att svenska MacD är bland de bättre. Kan tänka mig att dricka kaffe där, o ta en paj till.

• ludenben

inget för allt är så äckligt. undrar hur folk kan äta den så kallade maten. Vet ni att de nästan aldrig byter frityrolja till pommesen?? Kan inte fatta hur man kan känna sig fräsh när man äter där...

• Rosana

Innan mens brukar jag få ett sjukt sug efter Mackans cheeseburgare! Så goda!

• Winnertaco
    ludenben skrev 2008-04-25 16:26:22 följande:
    inget för allt är så äckligt. undrar hur folk kan äta den så kallade maten. Vet ni att de nästan aldrig byter frityrolja till pommesen?? Kan inte fatta hur man kan känna sig fräsh när man äter där...
    Nästan aldrig? Varannan vecka, är det nästan aldrig?
    Skulle dock gissa på att de flesta pizzerior har sin olja i typ ett år...

För övrigt så är Big Mac och cheeseburgare absolut godast!
  • ludenben

min kille var på mc donalds i 2 veckor, sen hade han tröttnat. Han sa att det verkligen inte är så ofta som varannan vecka.

Winnertaco skrev 2008-04-25 16:28:56 följande:
    Nästan aldrig? Varannan vecka, är det nästan aldrig?Skulle dock gissa på att de flesta pizzerior har sin olja i typ ett år...För övrigt så är Big Mac och cheeseburgare absolut godast!
  • Buttelina
    Winnertaco skrev 2008-04-25 16:28:56 följande:
    Nästan aldrig? Varannan vecka, är det nästan aldrig?Skulle dock gissa på att de flesta pizzerior har sin olja i typ ett år...För övrigt så är Big Mac och cheeseburgare absolut godast!
    oj, fast varannan vecka är ganska sällan!
  • Winnertaco
    ludenben skrev 2008-04-25 16:30:04 följande:
    min kille var på mc donalds i 2 veckor, sen hade han tröttnat. Han sa att det verkligen inte är så ofta som varannan vecka.
    Och han visste att det var så om han bara avrit där två veckor?
    Buttelina skrev 2008-04-25 16:30:04 följande:
    oj, fast varannan vecka är ganska sällan!
    Allt är väl relativt, men de flesta andra restauranger byter betydligt mer sällan än så!
  • ludenben

ja han frågade....

Winnertaco skrev 2008-04-25 16:31:17 följande:
    Allt är väl relativt, men de flesta andra restauranger byter betydligt mer sällan än så!
  • Buttelina
    Winnertaco skrev 2008-04-25 16:31:17 följande:
    riktigt grisigt!
Svar på tråden McDonalds