• Hanah

McDonalds

Vad tycker ni är godast på McDonalds?

• Svar på tråden McDonalds
  • Zemcia

jag gillar el macon, nu finns ju juniorn tillgänglig så det blir alltid den. Annars håller jag med alla som sagt att mcd har bättre pommes än Bk, slår dem med hästlängder. Sen e bk majonäsdipp kräk.

Men den klaraste favvisen e chicken gourmet eller deras sallad. Fast BK har god yoghurtdressing till sin sallad måste jag slå fast. HATAR MCD dressingar, smakar apa.

• Hanah
    fitforfight skrev 2008-04-24 22:05:48 följande:
    Jag måste slå ett slag för den gamla hederliga Big Mac :en  jag äter dom båda delarna för sig och dipar den i mcfestsås blandat med hot chili mums !!. Mc Donalds är det enda som finns Centralt här så det är dit jag går om jag vill ha burgare. Annars gillar jag BK:s burgare.Dock tycker jag att alla snabbmat börjar bli så fasligt dyrt !
    Ja, håller med om att det är väldigt dyrt nu för tiden!
  • Tokfrjant

Jag tycker också bättre om McDonald's.

Mallan76 skrev 2008-04-24 20:32:45 följande:
    Jag är nog den enda som tycker bättre om McDonalds än Burger King alt. Max här. McDonalds känns fräschast. Burger King rostar inte sina bröd, så det blir helt klibbigt och dant. Och deras pommes...urk! Fast BK:s baguetter, kycklingburgare och Whopper är goda! Finns ingen kedja som gör så goda pommes som McDonalds. Älskar deras cheeseburgare, McFeast, QP. Och Sundae glass med chokladsås...mmmm! (Har smakat Max och BK:s glass... blä!!)
  • Miu

Jag gillar också McDonalds. Jag jobbade där när jag gick i skolan och allt sköttes perfekt. Så det känns tryggt att äta där. Jag älskar fiskburgaren

• KristenTjej84

Finns inget godare än en cheesburgare, mellan pomfrites och apelsin juice:) både på MacDonalds & BK.
    Sibyllas hamburgare är dock lite för kladdiga för mig.

• pajas01

tycker mv hambugare är som slabbiga saker.. bk e mycke godare..

dem få gånger vi äter så är de bk..

• Jesster

Jag älskar McFeast! McFeast, pommes och McFeast-dip Gärna med en liten jordgubbsshake till.

♥ v.28 ♥
Svar på tråden McDonalds