• Enji

Vita tråden del 8

Tjing.. tycker mig känna igen den fina bilden i presentationen

Finfint MM!

• Enji

Gomorron

Vilket ljuvligt väder det är nu. Underbart!

juliah -> åh, delade känslor att lämna allt hemma klart. Men vilken energi du kommer få nu när det blir shopping, sova och mat på schemat... helt själv. Mysigt och dig väl unnat!

malins -> vad mysigt med en resa. Jag vill meeeee!

• Enji
    juliah skrev 2008-04-29 12:55:15 följande:
    Ninizen, å så fint med spegeln. Har en liten men är inte främmande för en stor i vardagsrummet sen.Det är Milda maränger, mimmi, sylt, jeajea, himmelbit och enji men det var inte riktigt bokat och klart om jag förstod det rätt?Det ska bli mer än fantastiskt! Man får riktigt nörda loss bland alla butike roch snacka inredning med likasinnade. Jag ska dricka massor med vin också  eller ja, det kanske räcker med ett par glas...
    Jag tänkte följa med er så mycket jag kan.. har ju lillan osså att ta hänsyn till fortfarande. Hoppas såklart att det är ok med er alla tjejer att hon följer med lite.. Oskyldig Dricka vin..suck. Ja vill me dricka vin ...men i dessa amningstider..
  • Enji

Gomorron *gäsp*

så du är också vaken Malins. Typiskt att den stora vaknar halv sex när den lilla har vaknat en hel del inatt..

• Enji
    malins79 skrev 2008-04-30 06:26:02 följande:
    Enji, bor du uppåt landet eller har jag blandat ihop dig med nån annan? Sjäv bor jag i Gnosjö, Småland.
    Jag är skånetös

Ang. dammsugare så har väl Elektrolux kommit med en helvit dammsugare..
  • Enji

Japp, jag bor i samma lilla by som Jeajea och Sylt

gomorron lina..

• Enji
    malins79 skrev 2008-04-30 06:46:47 följande:
    Vellinge?
    Bra koll du har Glad
  • Enji

Lina -> helt klart! Man e ju en så mkt bättre människa när man sovit bra. Vad mysigt med en barnfri kväll/natt. Hoppas ni får trevligt!

• Enji

Gomorron Juliah! Hoppas ni får en trevlig resa ida! 

• Enji
    LinaoMatilda skrev 2008-04-30 07:23:41 följande:
    Tack! Det kommer säkert att bli jättemysigt! Kommer nog att fundera hur Emil har det eftersom han inte sovit borta utan någon av oss förr, men det går nog bra
    Att sakna dem lite e nog bra Njuuut nu ikväll!
Svar på tråden Vita tråden del 8