• Enji

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-15 11:19:20 följande:
    Enji: Ja precis, det är priset som står på varan som gäller. Tanten som står i kassan kan inte ändra på det. Fungerar jättebra! Sylt: hihi jo, känner igen det där.
    Väldigt fiffigt hur som helst!
  • Enji

Vad gör ni med alla barnkläder som blir för små för barnen? Skänker ni dem? Säljer?

• Enji

Ja, jag får väl hitta på nåt med alla kläder som samlas på hög. Provade Blocket, men tyckte inte det var något bra. Antar att Tradera är bättre just när det gäller kläder iaf..

• Enji

10 vagnar... Skrattande usch, jag tycker det är ett dyrt inköp med vagnar. Vi köpte en vagn som vi drog med oss till Paris... den passade inte där så vi fick köpa en ny. Den har även nr2 haft. Sittvagn har vi haft en som använts VÄL! Kanske dags med en ny

• Enji
    Camilla R skrev 2008-05-15 12:09:47 följande:
    Numera så skänker jag till Lutherhjälpen/Röda korset de som har insamling vid pappersåtervinningen. Tycker det känns bra, jag orkar inte riktigt med "mecket" för att sälja på ex Tradera.
    Den lösningen har jag också funderat på.. den är ganska enkel o bra
  • Enji
    misak skrev 2008-05-17 08:15:55 följande:
    Var köper ni de fina Ricemuggarna?
    www.inreda.com ska ha dem...

Gomorron föresten
  • Enji

Gomorron

Jag måste köpa den där "rensa i röran" boken.. intressant att läsa tror jag.

Syltan -> tror att en vägg råspont i ert sovrum hade varit superfint! Släpp nu dina konstiga tankar Skrattande

Jag ska iväg och hämta foton som jag tog på lillan hos fotograf idag.. ska bli kul att se dem. Roligt att ha också. Kanske får ta en sväng i stan när jag ändå är där.. Oskyldig

• Enji

Gomorron

Jodå, här är morgontv på och den lilla sover. Jag äter lite frukost...

Solen strålar idag och det ser härligt ut ute. Vet inte vad denna dagen bjuder på än.. kanske lite städning, då min syster kommer en sväng imorgon. Hade behövt rensa lite ogräs också på framsidan.. Skulle så vilja göra vid på framsidan. Just nu är där 2 rabatter, men jag skulle vilja plattlägga istället. Trött på att rensa det eviga ogräset där..suck.

• Enji
    Det ljuva livet skrev 2008-05-21 05:54:45 följande:
    Enji: Håller med dig om rabatter! Mina ska väck! De förra ägarna var dessutom inte alls intresserade av blommor, så ogräs är det enda som växer.Här är himmlen svart.. Hoppas på att regnet kommer när vi hunnit fram till dagis/skola/jobb.
    Framsidan har sett likadan ut på detta hus nu i 20år.. så vi borde göra nåt där tror jag. Plattorna runt rabatten är gräsligt fula också. Det får bli ett litet projket helt enkelt
    Ha en trevligt dag på jobb! Nu vakna nr2 här..
Svar på tråden Vita tråden del 8