• Enji

Vita tråden del 8

Åh juliah, blir helt glad när jag ser i Lantliv att du har månadens blogg Grattis till utmärkelsen!! Vad roligt

• Enji

gokväll mimmi, så tråkigt o läsa om knasbollen.. hoppas det reder ut sig! Annars hoppas jag din dag varit bra

• Enji

Gomorron

Skönt mimmi att du vet vem den skyldige är nu. Hu!

Idag ska jag iväg med lillan och ta foto Ska bli kul att få något bra foto på henne...

Sen får vi fortsätta i vårt förråd som vi tömde igår ut på hela gräsmattan.. ville rensa där och starta om från början. Det blir så skönt!

Gomorron Lina och Lillafruluva! Hur är det idag?

• Enji

Åh, prata inte om deklaration! I år hade vi ingen kul sån alls.. är fortf. inte riktigt nöjda. Så jag bokade tid hos jurist nästa vecka.
    Lycka tilll med dagiset.

Gomorron juliah!

• Enji

Hejsan malins
    Underbart vädet här också! Ang. bikini. Jag och min syster pratade igår.. vi kom då in på att man har liksom inte vant sig vid att det är så fint väder så man tar på barn och sig själv för mycket kläder. Hade detta varit mer en "sommarmånad" så hade man inte haft så mycket på sig.
    Så kör på bikiniöverdel tycker jag

• Enji

Sicken shoppingrunda Syltan! Duktig du

Vi har fixat och rensat massa skräp från förrådet som fick åka till tippen nu. Nu ska vi bara ställa i ordning resten som är kvar. Utemöbler och dyl. Det får bli morgondagens lilla projekt. Skönt det är när man får lite ordning även i förråd!

• Enji

Såg att det är repris av Leila på lörda!

• Enji

Syltan -> jag gillar fyrkantiga bord.. men de är väl inte så lätta att hitta. Mitt köksbord är fyrkantigt och jag gillar det mycket! Man får plats ganska många runt det fast det inte är jättestort.

• Enji

Gomorron

Åh, detta fantastiska väder! Värsta sommaren i början av maj, man tackar!
    Poolen åker fram här också.. E. har redan börjat tjata nu på morgonen för att jag visade honom den igår. Äntligen har vi börjat få ordning på baksidan.. ställde i ordning trädgårdsmöblerna igår. Inte de utemöblerna man egentligen vill ha.. de var kvarlämnade med huset. Men de får gå ett tag till

Ha en supermysig dag med bad, bikini, grillning, loppis, städning och allt som ni planerat!

Svar på tråden Vita tråden del 8