Vita tråden del 8
Så lugnt här är Märks att vädret är så härligt!
Hittade en ursöt liten stol till sonen idag... ska se om jag kan ta en bild sen..
Så lugnt här är Märks att vädret är så härligt!
Hittade en ursöt liten stol till sonen idag... ska se om jag kan ta en bild sen..
Gomorron
Visst blir det utedag idag också.. man känner sig nästan bortskämd med så fint väder när man bor i Sverige.
malins -> åh, så kul med inköp till tvättstugan!
Gomorron juliah! Blev det gott grillat igår? Bakade du nåt ur Leilas?
Tack alla för kommentarerna om den lilla söta stolen. Pojken gillar den också jättemycket *ut i värmen igen*
Gomorron morgongänget
Anton -> Min 2a kom 5 dagar innan BF. Så jag håller tummarna för dig att din också gör något liknande. Så skönt att slippa vänta mer än vad man redan gör.
Solen visar sig idag också om än lite disigt idag. Det skulle väl gå ner i gradtal imorgon..
Igår var mannen och handla skor till sonen. Spiderman skor.. gissa om sonen var glad Mamma inte lika glad
Håller med dig Lina ang. födelsedagar.. visst är det härligt och ha dem på sommaren när man kan vara ute. Jag har 2 oktoberbarn.. inte lika exotiskt
Gomorron juliah! Ser fram emot lite tvättstugebilder senare
Vi ska på avslutning på vår öppna förskola idag.. det blir korvgrillning.
Gomorron
Så trött imorse.. försökte få liv i mannen att ta sonen för att jag och lillan skulle få sova. Men då bestämde hon sig för att inte sova såklart. Så det var bara att gå upp igen... Aldrig blir det som man tänkt. Man får väl sova när man blir äldre ...
Behöver verkligen städa här hemma. Har inte grejat så mycket de senaste dagarna...
Sylt -> Så fint det blev med dina utemöbler och sydda dynor! Supermys. Härligt väder vi har också! Ska ni gå på Förskolans dag idag?
Lina -> låter så praktiskt med loppistorg.. slippa ta alla de som ska pruta 1kr och så eller det är kanske priset som gäller som är satt där?
lillafru -> välkommen hem igen