Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Fin ny TS MM! Vacker bild.

Ninizen - stort grattis till huset!

• MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2008-04-28 20:05:41 följande:
    Åh! Nu har jag bara två pjuttiga dagar kvar att slita på jobbet! Sen är det en mysig väntan på min lilla älskling i magen!!! Två små månader kvar bara! Och inte bara det... på torsdag och fredag är det shopping med mina närmsta här på FL. SÅ skoj det ska bli att springa runt i Köpenhamn och Malmö utan barn och män... Bara inredningsgalna tantor som gillar samma saker som mig... jag har tametusan ingen här i min stad som gillar samma saker. Jag planerar att shoppa en vaxduk, lite sommarmysiga prylar och bara njuta av att umgås...Och jag kan trösta mig med att jag har INGEN som trycker mig på blåsan... och ingen vila behövs... jag är en ovanligt pigg gravido.. tror jag
    Låter härligt!
  • MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2008-04-28 20:11:51 följande:
    du har en sommarfin bild du med!
    Thanks honey!
    LinaoMatilda skrev 2008-04-28 20:14:11 följande:
    Hej på er!Härlig bild!Passar perfekt till en sommar tråd. Bra jobbat MM (och Julia som tagit bilden )MiaM: Minns du när du gav mig infon om Franske stemningar (stavning?)? NU har jag fått den via fjärrlån från biblioteket
    Visst minns jag! Vad bra att få låna den, hade ingen aning om att biblioteken kan ta in sådana.
  • MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2008-04-28 20:21:46 följande:
    de kan vi väl passa på att uppdatera då?
    Ja, de jag länkat till härinne är uppdaterade men Therre får göra sin.
  • MiaMariah

Köpt lite blomster idag, bl.a:

Bilden “http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phprby67c.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

• MiaMariah

juliah - tack! ska sättas ut så småningom.

Malins - hemskt! och det bara en liten bit härifrån där jag bor!

• MiaMariah
    Himmelbit skrev 2008-04-28 21:31:18 följande:
    Söt blomma!!
    Tack!
    juliah skrev 2008-04-28 21:33:41 följande:
    Malins, våra hantverkare tycker att vi har det för vitt härhemma och skumma bjälkar i taken.Jag tumlar vinterhalvåret, torkar ute nu. Har en utdragbar ställning, ganska fin som jag torkar textilier på som jag inte vill tumla.
    Låter skönt, tyvärr sätter min pollenallergi P för att torka ute. Har ingen vinda heller även om det lätt hade kunnat införskaffas.
Svar på tråden Vita tråden del 8