Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-05-07 16:33:38 följande:
    Mimmi! Kontakta blogspot och be dem kolla upp ip nummer sen polisanmäler du!
    Ja, jag hade också polisanmält.
  • MiaMariah
    Smultron och glass skrev 2008-05-07 16:57:28 följande:
    Finfint!
    tack!
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 16:58:20 följande:
    MiaM: Tack snälla för att du gav efter på mitt tjat Jättefina bilder, som alltid! Blev speciellt förtjust i krukan i betong, är den ny?
    Skrattande tack! ja, jag fick den när jag fyllde.
  • MiaMariah
    Morsan Martina skrev 2008-05-07 18:05:23 följande:
    Jag kikar in här varje dag, men gör inget väsen av mig. Förutom i bloggtråden då. Fy sjutton vad tråkigt med kommentarerna i Mimmis blogg. Dom är ju verkligen inte trevliga! Hur orkar man? Jag hade iallafall gjort som MM sa, kollat med blogspot och en polisanmält!Vilka jättefina bilder MiaMariah!!!
    tack, tack!
    LCroft skrev 2008-05-07 18:29:23 följande:
    Så där såg ju inte mitt inlägg ut innan jag postade det *mutter, mutter*Lek att ni är alkoholpåverkade när ni läser Jättefint Mia!
    tack!
    Juleja skrev 2008-05-07 19:16:21 följande:
    Hallå, jag vill också med till stängt forum! Men jag har ju inte varit här på två veckor nu, så jag har missat hur var och när?! Hjälp!
    lugn, lugn! Skrattande jag törs garantera att ni inte missar när den dagen är inne angående ev byte till ett stängt forum. och självklart får samtliga som skrivit i tråden följa med!
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-05-07 20:03:04 följande:
    Tack för alla gulliga kommentarer, de värmer verkligen! Det här har varit en riktigt pest sen februari, men nu ska jag ta tag i det!
    Sen februari! Förvånad Jöss, ja, bra att du tar tag i det nu. Fy vad otäckt..
  • MiaMariah
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Nä, men fy vad otäckt, usch!
    Mufflon skrev 2008-05-08 10:19:26 följande:
    Hej hopp!!!Hoppas allt är bra med er alla!!! Usch, läste vad som hänt dig, Mimmi, *ryser*, vilka otäckingar det finns!!Tur att du kunda få reda på vem det var!!!Jag följer juh oxå tråden dagligen, gärna flera ggr under dagen men har juh aldrig något att tillföra, hinner liksom inte med.Gubben är i Malmö hela veckorna på kurs, då är det crossträning, fotbollsträning, fotbollsmatcher och så ska man hinna jobba utöver det oxå!!! Apropå Lantliv så fick jag ingen tidning idag heller Läste att nån fått den redan igår, skiljer det så många dar på olika ställeni landet? Fick en prenummeration av mamma o pappa när jag fyllde men den kanske inte har kommit igång ännu....Underbara, underbara väder, bäst o ge sig ut lite i solen...Kram på er!!
    Ja, jag har märkt det tidigare att det skiljer sig rätt mycket när man får sin tidning. Jag har då inte fått min ännu.
  • MiaMariah
    JagOchHan skrev 2008-05-08 14:54:37 följande:
    Nytt inlägg hos mig En del tillägnat till MiaMariah Den som väntar på nåt gott...
    Tack raring..
    juliah skrev 2008-05-08 15:14:56 följande:
    Åhååå, vattenmelon. Gud så smarrigt, den smakar bäst med fetaost en varm sommardag, mums!Sylt, synd att du inte fann det rätta bordet. Men ett runt är säkert jättefint det med.Nu har jag beställt min morsdagspresent, när är den stora dagen egentligen?
    Plus basilika - mums!
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 22:14:07 följande:
    MMNej, jag orkar inte gå igenom alla dessa bloggar! Hua!(Även om inehållet är fint)Kanske Mia vill göra det igen.
    Sorry, jag får ju inte skriva något om min egen blogg (pga att jag har reklam i min blogg) och det var ett sjuttihelsikes stort jobb att gå igenom alla bloggar så det gör jag inte om igen. Särskilt när jag inte själv kan vara med i tråden.
  • MiaMariah

Vanilj - beklagar verkligen, oerhört tragiskt.. Usch vad tråkigt.

• MiaMariah

MM - starkt av dig att cykla! *impad*

LinaoMatilda - vackert du pysslat med blommor!

Malins - härligt med din tvättstuga!

fruluva - forumet ser jättefint ut!

Peak - *suckar över Ellos* Usch vad tråkigt, vänta ska du se så gulnar säkerligen fler för det har det gjort för oss och färgen flagnar. Vi betalade 199:- för våran så just därför tycker jag vi gjorde en bra deal - ska be pappa om tips hur jag ska piffa till den. Jag mailade Ellos och maken pratade även med dem på telefon.

• MiaMariah
    lasseliten skrev 2008-05-11 21:29:15 följande:
    hej vänner! Hur är det, finns det någon bloggtråd? Jag har iaf bloggat...om min vän J:s hem! Jättefint 50-tals hem! Kika gärna in en sväng! Blir så tacksam om ni lämnar en kommentar, vet att Jenny skulle uppskatta det enormt! Hoppas att ni alla har det härligt i solen!
    Kanonfint!
    Nej, bloggtråden är borttagen igen men Ankmor har en ny på g. Inboxa din bloggadress till henne!
    Himmelbit skrev 2008-05-11 21:33:47 följande:
    Bjuder er på tårtan från kalaset!
    Å jöss vad god den ser ut..
Svar på tråden Vita tråden del 8