malins79 skrev 2008-05-20 13:32:32 följande:
Fina bilder du tar Mia!
Tack!
Sylt skrev 2008-05-20 13:34:27 följande:
Mia --> Fint Svarade dig i din blogg , Leilas fikabok, är den tjock el är den ett häfte...?
Tack! Ja, jag såg ditt svar, tack!!
Fikaboken (ska fota den) är inte så tjock, mer ett tjockt häfte kan man säga.
Videli skrev 2008-05-20 13:36:12 följande:
Hej allihopa,Jag måste bara få fråga er en sak om alla dessa plagiat. Jag har nämligen börjat designa barntavlor, nått jag började med när Vide var minder och jag hade jättemkt mera tid. Allt började med att jag försökt hitta på nått till Vides dop, åkte då till Panduro och såg att dom hade gjort en jättefin doptavla, som jag köpte saker till och tog efter.Några kompisar såg denna tavla och blev jättekära i den och ville beställa sånna av mig, och tänkte då när jag hade så mkt tid att jag kunde ju börja göra sånna tavlor, vilket jag gjorde till vissa o sålde. Nu har jag tyvärr inte så mkt tid över längre, men efterfrågan är stor på tavlorna. Men mitt i allt av det här, så ta en kompis till mig kontakt med mig och säger att hon sett att det är en nätshop som säljer liknande tavlor, som är handgjorda av en tjej.Är då mina ett plagiat, och av vaddå?Min tankte var att jag kanske någon gång i framtiden börja tillverka flera av dessa tavlor, men hur ska man ställa sig till vem som kläckte idén?Är jag då bara en kopia, av nått jag inte sett, utan bara fått idén från en pysselaffär...Vad tycker ni?
Jättesvårt det där, men håller med föregående att har du sett och tagit efter så är det nog en kopia. Tyvärr.
JeaJea skrev 2008-05-20 14:51:20 följande:
fin hylla miah, ska du inte stänga lådan?...gg skålarna är allra finast i hyllan
Haha,

Tack! Fler GG-skålar är på g men det får bli allt eftersom.
Kaktus76 skrev 2008-05-20 15:18:05 följande:
Jättefina bilder mia....gillade den blåa blomman som du visade igår(tror jag det var) skarpt!!
Tack! Nej, blomman var Kajsas!
Peak skrev 2008-05-20 15:23:34 följande:
FruPuffen skrev 2008-05-20 09:39:04 följande:Mia sa att hon också fick 300:- jag krävde mer så jag fick tillbaka 500kr/stol! Så jag har betalat typ 680:- tror jag för 2 det är rätt okej, för man kan ju säga att de är grundande bara! Till mig sa de dock att de visste om det och hon frågade t.o.m om de hade börjat flagna än, det har de inte! Men de hade inte motsvarat deras kvalitet sa hon!NU kom jag tillbaka från frisören! Var där kl 10 helt otroligt!Det är visserligen en frisörskola (gymnasie) men ändå, klippte mig kortare och klippte upp, och gjorde slingor! Lite ont i baken nu!! Och inte ätit lunch än!! Alldeles darrig!Puh
Fattar inte hur de resonerar när de ger olika till olika personer! Men vi hade ju rabatt redan så vi betalade ju bara 199 kr för vår. Gå och ät lunch nu, var rädd om magen