Hittar inte heller Lynns inlägg men stort grattis till bebben! 
FruPuffen skrev 2008-05-14 22:31:31 följande:
MiaMariah: Vad kul för vännerna! Förstår hugget av längtan dock... Vad skoj att pajen gjorde succé! Man borde kanske testa den!Ester: Vad kul med huset, grattis! Du har väl inte missat alla bloggar? Där finns ju oändligt med inspiration för vita hem...
Ja, längtar något vansinnigt efter bebis..
Oj, nej, det visste jag inte men tack!
lillafruluva skrev 2008-05-15 09:40:40 följande:
Köpte den här lilla zinkkannan nyss för 59 på vårt ica
Oj, shit, den måste jag kika efter! Jättefin!
Peak skrev 2008-05-15 10:12:57 följande:
precis, kolla hur den ser ut!!och då syns inte allt på stolen så bra på fotot!
Snart börjar din stol att flagna också, vänta så får du se..

13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:
Misak:Jag har provat alla möjliga billiga lack-färger som man hittar på Biltema, ica etc. Och jag blir besviken varje gång, den fäster inte - fastän jag grundar och slipar, den flagnar, den gulnar - you name it...Men som ngn sa, vill man ha lite shabbychic så funkar det men en billigare färg för det kanske är meningen att den ska flagna (eller nej, FLAGNA ska den ju fasen aldrig göra)... Flugger eller Nordsjö är numera det som gäller för mig.Sylt:Du ÄR galen! 10 vagnar?!!! Jag ger bort mina (nej, Björns) kläder till vänner.OCH VET NI VAD? Jag är ju precis hemkommen från en arbetsintervju på systembolaget...OCH JAG FICK DET!!!!!!!!!!!!!Fatta så skönt med att arbeta på ett stort statligt bolag! Jag som är van vid att arbeta häcken av mig på små eller medelstora restauranger.
Stort grattis till jobbet!