Det ljuva livet skrev 2008-05-19 20:57:35 följande:
De randiga och de med stjärnorna hittade jag på Myrins textil i gbg. Det blommiga kurbitsmönstrade fanns på Åhlens.
Kanonfina kuddar! Glömde skriva det igår.
FruPuffen skrev 2008-05-20 07:56:54 följande:
God morgon!Oj, först idag, var är alla morgonpigga ? Känner mig så nöjd, röjde färdigt och sorterade alla papper i arbetsrummet igår. Nu är här såå bra ordning, känns jätteskönt! Nu ska jag göra upp en fin budget för månaden . Sen är jag nöjd för vi pratade om att göra om i köket, har ju lite ek och ett sånt kakel som Kajsa hade innan hon målade. Nu tyckte maken att vi skulle måla både kaklet OCH ekhyllorna vita!! Jag blev så chockad, jag trodde inte han ville det . Så nu kommer det att bli "köksmakeover" så snart vi är klara med tvättstugan .13 år: Trist att du är sjuk! Hoppas du mår bättre och har fått sova idag! Jag tror som Lasseliten ang köket, att det kan bli kanonsnyggt tillsammans. Jobba med kontraster tycker jag, hård betong mot mjuka lantliga detaljer... Det blir kanon!!
Härligt att du lyckats omvända mannen

Anton2005 skrev 2008-05-20 09:12:59 följande:
HejsanIdag ska jag med på urnsättning, min morfar Efter det ska jag, min syster och mamma gå och äta lunch innan jag ska jobba på em.Vet ju att det är en del här som är till Vita rummet i Karlskoga och handlar ibland. Jag bara måste tipsa om presentbutiken i Degerfors som har öppnat i nya större lokaler. Jag var där igår och de har fått in så mycket fint och personalen är otroligt trevlig. Degerfors ligger bara 1 mil från Karlskoga, tar ca 10 min med bil så Presentbutiken är verkligen värt ett besök.13 år- Krya på dig, trist att vara sjuklasse-Hoppas E blir bättre snart. Sonen hade nyss ögonfluss och man tycker så synd om dem när de vaknar och inte ens kan öppna ögonen.
Jag beklagar verkligen, vad sorgligt med din morfar..
FruPuffen skrev 2008-05-20 09:39:04 följande:
200 kr/ stol. Så med rabatten på 300 så har jag betalat totalt 900 för 2 däckstolar. Så jag borde kanske inte klaga, fast det är trist att både skrapa o måla o skruva...
Lustigt att de inte erbjuder samma summa för alla - vi fick 300 kr.