Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

LinaoMatilda (ja, visst känns det härligt!), mimmi, Vanilj o DLL - *hemlig* Skrattande

Natti Lina!

• MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-05-19 21:01:39 följande:
    Du får väl göra som vanligt , räkna på hur länge du kommer att ha den.. Säg 5 år, då blir det ju bara 9kr i månaden för något som gör dig glad.. eller om du bestämmer dig för att sälja den för halva priset efter 5år så kostar den bara 4,5kr i månaden.. Alltså nästan helt gratis
    Ah, det där kommer jag tänka efter iforts! Gissa om jag kommer reta maken till vansinne Skrattande
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-05-19 21:48:33 följande:
    13år, LoM, och Mia: Det funkar på allt.. Maken har tom slutat att sividera med mig..Just nu bearbetar jag honom om att vi ska ta och åka hela familjen till syrra i Usa. Bara flygbilljetterna går på 32laxar.Tjock kulan: Äsch, det var väl inget. Det går snabbt när man fått in vanan.
    Skrattande
    Tjock kulan skrev 2008-05-19 21:43:39 följande:
    HejsanSer att ni varit kreativa i era bloggar idag, fina saker Kajsa: Jasså du utmanade ödet med en afrikas lilja ändå , den är helt underbar älskar färgen.Lillafru: en gamal tvättbräda, en fin tygpåse för toapapper, och en svartvit bild på gammla kungen , det brukade man ju ha på dassen förr .Sylt: Har bara väntat på det, den creden är du verkligen förtjänt av grattis, Mimm: hoppas du blir nästa kvinna att ta över staffettpinnen Kaktus: Åh vad fint skåpet blevDLL: Du är ju superkvinnan, 8 st!!! jag är glad om jag klarar av att sy ett och ändå ha förståndet i behåll efteråt, jätte fina.Mia: Nu blir jag nyfiken.
    Räcka ut tunganSkrattande
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-05-19 22:20:51 följande:
    Det är ett Rosiebord som fanns i Mios sortiment tidigare. Galet dålig kvalité dock, klarar inte av att sönerna kör på det med sina Bobbycars utan att tappa små bitar.Säng någon?www.blocket.se/vi/16465613.htm två drängaskåp?www.blocket.se/vi/16464628.htm
    Drängaskåpen var ju underbara..
    13 år emellan skrev 2008-05-19 22:28:10 följande:
    Okej tjejer, svara ÄRLIGT nu...detta är min MANS drömkök:www.branschnyheter.se/article19813.phpMitt drömkök ser ut som Sylts...Vad tycker ni?
    Cement? Nä tack, jag håller stenhårt på Sylts!
  • MiaMariah
    Det ljuva livet skrev 2008-05-19 20:57:35 följande:
    De randiga och de med stjärnorna hittade jag på Myrins textil i gbg. Det blommiga kurbitsmönstrade fanns på Åhlens.
    Kanonfina kuddar! Glömde skriva det igår.
    FruPuffen skrev 2008-05-20 07:56:54 följande:
    God morgon!Oj, först idag, var är alla morgonpigga  ? Känner mig så nöjd, röjde färdigt och sorterade alla papper i arbetsrummet igår. Nu är här såå bra ordning, känns jätteskönt! Nu ska jag göra upp en fin budget för månaden . Sen är jag nöjd för vi pratade om att göra om i köket, har ju lite ek och ett sånt kakel som Kajsa hade innan hon målade. Nu tyckte maken att vi skulle måla både kaklet OCH ekhyllorna vita!! Jag blev så chockad, jag trodde inte han ville det . Så nu kommer det att bli "köksmakeover" så snart vi är klara med tvättstugan .13 år: Trist att du är sjuk! Hoppas du mår bättre och har fått sova idag! Jag tror som Lasseliten ang köket, att det kan bli kanonsnyggt tillsammans. Jobba med kontraster tycker jag, hård betong mot mjuka lantliga detaljer... Det blir kanon!!
    Härligt att du lyckats omvända mannen Skrattande
    Anton2005 skrev 2008-05-20 09:12:59 följande:
    HejsanIdag ska jag med på urnsättning, min morfar  Efter det ska jag, min syster och mamma gå och äta lunch innan jag ska jobba på em.Vet ju att det är en del här som är till Vita rummet i Karlskoga och handlar ibland. Jag bara måste tipsa om presentbutiken i Degerfors som har öppnat i nya större lokaler. Jag var där igår och de har fått in så mycket fint och personalen är otroligt trevlig. Degerfors ligger bara 1 mil från Karlskoga, tar ca 10 min med bil så Presentbutiken är verkligen värt ett besök.13 år- Krya på dig, trist att vara sjuklasse-Hoppas E blir bättre snart. Sonen hade nyss ögonfluss och man tycker så synd om dem när de vaknar och inte ens kan öppna ögonen.
    Jag beklagar verkligen, vad sorgligt med din morfar..
    FruPuffen skrev 2008-05-20 09:39:04 följande:
    200 kr/ stol. Så med rabatten på 300 så har jag betalat totalt 900 för 2 däckstolar. Så jag borde kanske inte klaga, fast det är trist att både skrapa o måla o skruva...
    Lustigt att de inte erbjuder samma summa för alla - vi fick 300 kr.
  • MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-20 09:51:07 följande:
    Hej kära vänner!Äntligen tog jag mig in här. Har blivit utkastad hela morgonen.Skulle ni vilja tycka till om en sak i min blogg?Himmelbit har varit så snäll och hjälpt en stackars okunnig med en fin, ny banner. * Tusen Tack *Vi tänkte att det vore fint med en bild på vaniljdrömmar, såklart!Jag syndade och köpte på Ica istället för att baka (storpack från Gilles). Nu har Truffels, helt riktigt, gjort mig uppmärksam på att de inte alls ser ut som vaniljdrömmar för de är inte vita utan gyllenbruna!!!Vad säger ni? (Ska jag stämma Gilles ?)vaniljdrom.blogspot.com/
    Jättefin banner men håller med, de där ser inte ut som vaniljdrömmar - STÄM Skrattande
  • MiaMariah
    Kaktus76 skrev 2008-05-20 10:58:35 följande:
    Vad döljer sig här då?? Nyfikna? Gå då in och kolla i min blogg. NYTT!!www.nutresnartfyra.blogspot.com
    Så söt!
    malins79 skrev 2008-05-20 11:01:48 följande:
    Vad tycker ni om denna stol? Skulle de passa till vårt matsalsbord?Jag hade tänkt ha volangdynor på.
    Absolut, jättefin stol. Tycker iofs om de stolar ni redan har men den nya bryter av snyggt med sina rundade mot bordets hårda kanter.
    M HOW skrev 2008-05-20 11:03:09 följande:
    smygtitt från vårt nya hem..minlillavitavra.blogg.se/
    Spännande!
Svar på tråden Vita tråden del 8