• Sylt
    Himmelbit skrev 2008-04-28 21:07:09 följande:
    Städa, städa, städa!! Jag har hört att besöket har med vita handskar och kommer att kontrollera dammfällor nooooggrannt!!
    ... det går rykten om att en av tjejerna har en sambo som är militär o van vid väldig ordning o reda....
  • Sylt

Godmorgon!

Jag har lite som skall fixas idag inför finbesöket   . Hinner inte med FL som jag borde *asg*

Sen försöker jag att ligga lite lågt om var jag bor, vet att Jea har samma uppfattning......

• Sylt
    MildaMaränger skrev 2008-05-07 14:57:12 följande:
    kolla åhlens...
    MiaMariah skrev 2008-05-07 14:58:09 följande:
    Jysk har nåt liknande, har dock inte sett det irl.
    Vaniljdröm skrev 2008-05-07 15:11:23 följande:
    Sylt,Jag köpte på Coop till vår veranda. Bra kvalitét med högglansig yta. Fast de såldes bara i set om ett bord och två stolar.
    Tack! Ska kolla!
    MildaMaränger skrev 2008-05-07 15:06:19 följande:
    syltan! jag väntar på filmen! jag vill ju se sigge live!
     Den är på gång, har skickat den till en kompis som skall göra den "lätt-öppnad" (datorspråk)
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 15:24:03 följande:
    MiaM: Så fint! Ja det är kul när det matchar. Det gör ju helheten så mycket bättre Hej Sylt! Länge sen man såg dig här. Tar du igen dig efter besöket?
    Tjena! Har fullt upp , fint väder o lite pyssel. Roligt att du frågar! Hur är det själv?
    juliah skrev 2008-05-07 15:22:54 följande:
    Njaa, håller inte med. Ang araber tänker jag inte ens kommentera vad jag tycker men inlägget var anonymt (varför?) och det var ju riktat till henne, att det ska bli roligt att se på riktigt. Alltså borde det rimligen varit någon av oss då, och det var det ju inte!
    Jag tycker att det är kusligt med biten "att ses irl", resten tror/uppfattar jag inte som riktat mot mimmi. Trist o tråkigt iaf att det finns folk som lägger energi på att sabba för andra.
  • Sylt

Gomorgon!

Mimmi --> Skönt att hitta den skyldigt, men nästan ännu kusligare när det är ngn man känner. Förlåt om det inte uppfattades som att jag tog knäppisen på allvar. Vi har ju haft liknande problem hemma och jag vill inte riktigt inse hur knasiga typer det finns. Sen vågar jag inte riktigt släppa min fantasi helt fri, då kommer mitt huvud snart att vara fullt med konspirationsteorier.....

Bikini *bläh* --> Ska försöka hitta ngn idag..... - wish me luck! Julia --> Vi som pratade baddräkt, såg att Åhlens hade linnen som överdelar . Då kan man ju nästan ha bikini *tipselitipsar*

Julia --> Grattis till Lantliv! Själv måste jag ta tag i min blogg nu, har tappat gnistan lite. Känner att jag inte har ngt nytt att tillföra . Ska fundera lite.

Tackar igen för kanonservice med fina tips på trädgårdsbord, ska se om vi hinner följa upp idag . Har även letat efter dynor, men hittar inga som faller mig i smaken. Har varit på SoS o laddat upp med tyg... hoppas kunna återkomma med fina alster

Jättefint väder idag också, gräset växer så att det knakar. Klipper det mer än gärna själv, men maken har varit borta från o till sen i söndags o ngn måste ju hålla koll på killarna samtidigt. Där min mamma bodde förut fick man inte klippa gräset på helgerna! Det störde för mkt, vet inte hur vi skulle gjort då Fundersam

Svar på tråden Vita tråden del 8