Vita tråden del 8
Enji --> Precis min tanke.
Bea --> Sunda tankar. Skönt och charmigt med en egen stil!!
Trollen --> Hittade nog inte riktigt, ska kolla igen...
Enji --> Precis min tanke.
Bea --> Sunda tankar. Skönt och charmigt med en egen stil!!
Trollen --> Hittade nog inte riktigt, ska kolla igen...
Godmorgon
Tänkte lite på bloggtråden. Måste man ha blogglänkar i TS? Man kan väl skriva sin adress när man gör ett inlägg? Då slipper man att tråden stängs hela tiden, för då anmäls väl bara inlägget - tas bort o tråden kan vara kvar?
Fint väder idag igen , ääälskar solen!
Uj är klart bättre om du ska ha ståbräda. Buggan m bräda gjorde mig vansinnig!
BB är mindre i måtten uppfälld, men jobbig att fälla ihop + blir två delar. Den tar upp hela mitt bagage o jag har stor bil. Uj kan man t om köra i gjup sand, BB´s hjul fladdrar redan i stan.
Men att sittdelen är vändbar var viktigt för mig, har även haft bilstolsadapter till BB o DET var guld!
tjenahej!
Skönt att det inte bara är jag som inte hinner med datorn
Vi har varit ute hela helgen, pysslat och bara tagit det lugnt. Sigge har sovit över hos sin jämngamla kusin. Första gången han sovit över hos en "kompis", det har gått kanonkanon bra - såå skönt. De kommer väldigt bra överens, men sen har jag o min syster ganska lika värderingar/regler så de känner väl igen sig
Har hittat bord till min terass! Så nu kan ni sluta leta till mig *asg*. Hittade ett gammalt fyrkantigt, precis som jag ville. Håller på att målar, men visst är det konstigt att det finns aldrig så många småflugor som precis när man målat en slät yta . Har även sytt dynor, bild kommer.....
tjena!
Trodde att jag skulle få Leila i brevlådan idag, men icke..... *surar*. Var lite snål o best p å nätet, men nu finns den på Coop för nästan samma pengar
Sen har inte vår kiosk Lantliv heller... annars kunde jag ju trösta mig med den. Ska börja pren men kommer aldrig loss
Har målat mitt terassbord 2ggr, måste få en omgång till. Dynor är klara OCH nu regnar det!!
Annars har jag läst om Kajsas stackars tjej, andningen är inget roligt. Vår Sigge har (falsk) krupp o lillebror har precis fått astmamedicin . En bra läkare är hur viktigt som hellst. Med Ville har vi haft tur, Sigge har haft det värre. Håller tummarna att ni får tid till op.
Julia o Lantliv.... visste att ni hade en spec relation