• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-05-15 11:59:06 följande:
    Försökte vid ett tillfälle övertyga mannen att vi behöver en ny, men han förstod inte det. Borde ha frågat dig om råd. Toppen att du haft så många vagnar när du gillar dem ju!
    Till V har vi bara haft en, de andra är Sigges "fel" *asg*
  • Sylt
    Lisa1981 skrev 2008-05-15 12:31:04 följande:
    Sylt, ja d¨å vet jag hur jag skall göra för att få dom "gamla". Det är ju så smidigt att köpa färdigt Nu när vi ändå är inne på vagnar skulle jag vilja veta vilken som är din favoritsittvagn??JAg är än sålänge bara inne på min 3:e vagn. (har ett barn som är 21 mån). Jag är dock sugen på en ny.
    Urban Jungle - helt klart
    JeaJea skrev 2008-05-15 12:37:36 följande:
    Du är sjuk sylt och det gillar jag verkligen för då framstår jag som en liten sparaFast till ditt försvar är väl att du är bra på att sköta dem och sälja vidare.
    Det bjuder jag på . Ja, jag försöker få verksamheten att gå runt....
  • Sylt
    Himmelbit skrev 2008-05-15 13:27:50 följande:
    Hej på er!Är hemma och VAB:ar idag med stackars sonen som fått feber och hosta. Nu sover han en stund så jag passar på att kika in här. Sylt: Har du haft 20 vagnar!!!!  *hakan i golvet* Krävande liten son du har . Då förstår jag att du kan det här med vagnar!
    Oj, nu blev det lite "råttan i pizzan" . Har haft lite drygt 10....

Nu väntar Britta & Melitta på Enji o mig på fsk
  • Sylt

Godmorgon!

Tiden bara springer iväg Förvånad. Har skummat lite snabbt o det verkar som det är bra med alla.

Här ska vi ta det lugnt idag, hoppas på fint väder

Vi ska förresten åka m Bamseklubben snart, men jag är inte ute efter ngra fantastiska upptäckter - jag längtar efter miljöombyte o viiila Kan helt ärligt säga att djungel + ryggsäck med två små barn inte lockar det minsta *börjar bli gammal*

• Sylt
    PD77 skrev 2008-05-19 09:27:03 följande:
    Jag har en fråga angående bröstpumpar.Måste man ha en elektrisk? Syrran säger att hon hade inte överlevt utan en elektrisk.Är Medela Mini lika bra som Swing? Eller är Mini åtmistone bra?Ska köpa på blocket nu. Ska ju till Sverige om en månad, så jag tänkte samla på mig lite grejer då.
    Jag har sett att ngra beställt fr utlandet billigt.... kan leta länk om du vill?
Svar på tråden Vita tråden del 8