Inlägg från: Det ljuva livet
|
-
-
Fast jag tyckte texten blev rätt stor när man väl trycktePeak skrev 2008-05-04 09:09:12 följande:tack! Jo jag kollade på dem också men tyckte de var lite små...
. Beror ju lite på vad du ska ha dem till.
-
Hej töser!
Skickar in en lite blänkare om att det fortfarande finns lite liv i min blogg..
Grattis Lynn, han är verkligen gudomligt fin!
-
Försök baraHimmelbit skrev 2008-05-15 21:40:40 följande:Heeeeeej! Ska jag dra ner dig i träsket igen?!
! *antar att du har drömmarnas drömskåp på lut*
Tack sötis! Hur mår magen?numberone skrev 2008-05-15 21:38:37 följande:Glad att se dig igen!!
Minns ni lampan jag visade för typ tusen sidor sen **? Jag har fått till en lampkjol, missade tyvärr att mäta ordentligt innan så den blev för lång.. Bara att göra om nån dag när insperationen faller på
..
-
Lasseliten lurade föresten mig till att shoppa idag
.. Har en rabattkod på La redoute om nån behöver. 40% på en vara och 25% på resten.
-
Akta bara så inte liten gör sönder den! Andra exemplaret av den var nära att hugga sonen i huvudet idagkickan08 skrev 2008-05-15 21:43:20 följande:Jätteroligt att se dig Ljuva livet!! Snart (om ett par månader)får din lampa pryda vårt kök!! Kikar på den ibland där den ligger i kartongen, den är jättefin!
.
-
Himmelbiten: Jag gav mig ut på blocket jag med.. Vänta ska du få se
!
kajsa: Hur mår lillan? Jag har tänkt på er!
-
Finns det ingen möjlighet att utnyttja vårdgarantin? Eller är den urfunktion pga strejken?Kajsa 77 skrev 2008-05-15 22:01:23 följande:Det ljuva livet skrev 2008-05-15 21:59:25 följande: Men DU får väl inte plats med fler skåp?Jadu, vet inte om jag ska gnälla mer här i tråden...Men hon mår kass. Behöver operation NU, men får ingen pga strejken.
Stackar lillan och er! -
-
Attans att västmaland ligger så låååångt bort *glömmer att jag inte har plats för nått skåp*
http://www.blocket.se/vi/15739008.htm?ca=15_s