Vita tråden del 8
Jag har redan skrivit jag med, kajsa! Kunde inte låta bli
Hej förresten !
Jag har redan skrivit jag med, kajsa! Kunde inte låta bli
Hej förresten !
Hej sötisar!
Hiiiinnner inte med . Har iaf klurat ut att numberone fortfarande har bullen på jäsning, att Lcroft har en kvinnlig Heman *eller sheman
* och att Kajas lilla M ska få sin operation.
Mår riktigt ruttet, är snör förkyld och har ägnat dagen åt att överleva med alla tre sönerna hemma. *känner mig som en gnällig karl *
numberone: tack hjärtat! Jag borde inte klaga, har inte varit förkyld sen vi flyttade in i huset, 1½år snart. Ska jobba hela helgen med, mår jag så här dåligt imorgon så får jag nog bestämma mig för att jag är sjuk ihelgen, så de får ringt in en vikarie.
Lcroft: Är det så man ska göra, bära sten och få nya saker för att piggna till . Enda gången idag som jag blev riktigt fräsch var när jag fick samtal från sonens skola att mitt tjat angående vilken förskole klass han skulle komma i lönade sig. Ska till frissan imorgon, inte så skoj att få sin makeover när man mår skit, men håret ser ut som svinto nu, så det måste göras.
Jag kan varken göra kullerbyttor eller hjula, men jag kan hoppa i studsmattan utan alltför mycket urinläckage
*de ni!*
Typ ett sånt här bord är det som jag, mitt dumma flane, har gett bort till min vän:
http://www.alltihemmet.se/img/85521240.jpg
Hej tejer!
Hemma igen efter 3h hos frissan, med bra mycket mindre hår och lättare plånbok.
Peak:Vad fint det ser ut! Håller med Mia om gardinerna. Kanske tom med en rullgardin bakom.
truffles: Jag har inte visat bordet än, bild kommer när jag målat färdigt
Malins: Det där blir kanon! Det syns långa vägar !
dellelgarin: Välkommen in till mig!
Knyttis: Vilken fin vattenkanna! Njut av att ha maken hemma, och sov gott!
Vaniljdröm: Vilken flitig bloggare du har bilivt , superfint alltihop!
Kan man ringa och gnälla på LaRedoute? Jag beställde saker den 15/5 som skulle komma på 10-14 dagar och inte har kommit. Jag vill ju ha dem nuuuuu!