Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Hej sötisar!

Hiiiinnner inte med . Har iaf klurat ut att numberone fortfarande har bullen på jäsning, att Lcroft har en kvinnlig Heman *eller sheman * och att Kajas lilla M ska få sin operation.

Mår riktigt ruttet, är snör förkyld och har ägnat dagen åt att överleva med alla tre sönerna hemma. *känner mig som en gnällig karl *

• Det ljuva livet
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-29 21:04:23 följande:
    Var köper man bivax? Skall ju mot diana trakter i midsommar...
    Jag fick från färgaffären i dag, flüggers bivax. Håller på att måla ett bord shabbyvitt till en vän. *är galet avundsjuk på att hon ska få bordet, som jag har hittat i en container men inte hade nån bra plats för*
  • Det ljuva livet

numberone: tack hjärtat! Jag borde inte klaga, har inte varit förkyld sen vi flyttade in i huset, 1½år snart. Ska jobba hela helgen med, mår jag så här dåligt imorgon så får jag nog bestämma mig för att jag är sjuk ihelgen, så de får ringt in en vikarie.

Lcroft: Är det så man ska göra, bära sten och få nya saker för att piggna till . Enda gången idag som jag blev riktigt fräsch var när jag fick samtal från sonens skola att mitt tjat angående vilken förskole klass han skulle komma i lönade sig. Ska till frissan imorgon, inte så skoj att få sin makeover när man mår skit, men håret ser ut som svinto nu, så det måste göras.

• Det ljuva livet
    FruPuffen skrev 2008-05-29 21:41:37 följande:
    Kikar in en snabbis för att bjuda er på lite kvällsfika på vår altan! Välkomna, jag har Leila-kokostoppar... www.etthusivitt.blogspot.com
    Mums! Själv väntar jag på att min kladdkaka ska gotta till sig.
    LinaoMatilda skrev 2008-05-29 21:43:15 följande:
    god natt i tråden!
    Natti natt!
  • Det ljuva livet
    FruPuffen skrev 2008-05-29 21:47:01 följande:
    Ja det var dumt gjort.
    Fast mitt är ännu finare *eller ja det är inte mitt längre * Har målat det svart en gång och vitt två, ska bli spännade att se hur det blir.
  • Det ljuva livet
    numberone skrev 2008-05-29 21:52:11 följande:
     DLL: Men du det är väl inte nåt i huset som gör att du blir krasslig???
    Snarare tvärtom! Innan vi flyttade hit hade jag kronisk bihåleinflammation och opererade 4 gånger på 7månader. Så jag har verkligen varit ovanligt frisk för att vara mig.
    FruPuffen skrev 2008-05-29 21:53:22 följande:
    Låter huuur fint som helst!! Vet hon att hon ska få det? Annars kanske hon kan få en annan present ? Jag är inne lite i en shabbyperiod just nu. Ska nog göra så där som du med en stol till sovrummet!
    Hon vet ju det! Jag såg det i en container när jag cyklade med barnen till simskolan en dag. Lurade med mig henne från jobbet bara för att vi skulle hinna hämta det innan allt slängdes. Hon är verkligen förtjänt av att få det så det är inte det som grämer mig, mer att jag har för många fina saker så att jag inte vill byta ut nått för att få plats med det.
    Vad är det för stol du ska måla?
  • Det ljuva livet

Hej tejer!

Hemma igen efter 3h hos frissan, med bra mycket mindre hår och lättare plånbok.

Peak:Vad fint det ser ut! Håller med Mia om gardinerna. Kanske tom med en rullgardin bakom.

truffles: Jag har inte visat bordet än, bild kommer när jag målat färdigt

Malins: Det där blir kanon! Det syns långa vägar !

dellelgarin: Välkommen in till mig!

Knyttis: Vilken fin vattenkanna! Njut av att ha maken hemma, och sov gott!

Vaniljdröm: Vilken flitig bloggare du har bilivt , superfint alltihop!

• Det ljuva livet

Kan man ringa och gnälla på LaRedoute? Jag beställde saker den 15/5 som skulle komma på 10-14 dagar och inte har kommit. Jag vill ju ha dem nuuuuu!

Svar på tråden Vita tråden del 8