Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-06-25 22:37:43 följande:
    Hallå alla, jag är sååå glad just nu Vi har sålt lägenheten innan visningen och fick mer än vad vi hade hoppats på, Jiiiiha å vad jag är glad Ville bara dela med mig av min glädje
    Grattis! Klart att ni fick det, den är ju helt underbar er lägenhet.
  • Det ljuva livet

Bea: Stackars dig . Nästa gång slänger du innan ha ser det, antagligen är det så att han inte kommer att sakna det. Och ge honom en "Rensa i röran med feng shui"!

Anton: Superfint sovrum!

Malins79: Fiina stolar!

• Det ljuva livet
    malins79 skrev 2008-06-26 21:12:26 följande:
    DLL, hur mycket betalade du för ditt vitrinskåp som du målade vitt, det med spröjsen?
    200:-, och så tackade jag mitt dumma flane nej till en  tillhörande skänk helt gratis .
  • Det ljuva livet

Shit vad ni har duktiga på att hjälpa tjenixen tjejer !

Mitt förslag är att du ställer den säng hon har nu mot väggen där garderoberna står. Och bokhyllan mitt på väggen där sängen står. Soffan kan få stå bakom dörren alternativt plockas bort. Köp ett nätt skrivbord och ställ framför fönstret.

Livet från den ljusa sidan: Det var inte så svårt, sydde fast kardborreband på tyget, fållade och sydde i viktband i nerderkant för ett fint fall. Fäste gjorde jag med självhäftade kardborreband på kanten av fönsterbrädan. Tog max 1½h att göra det

• Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2008-06-26 22:28:54 följande:
    Fan också... vi (sambon) håller ju på att måla sängen , junon. Hon  i butiken sa att det skulle gå bra att rolla de stora ytorna på sidan med en liten roller och den skulle inte lämna märken efter sig , speciellt inte med den färgen vi köpt. Nu har sambon kommit och stolt sagt att han äntligen är klar med sängen och det första jag såg var rollermärken på sidorna. Jag vill ju att det ska vara helt jämt eller ev penseldrag. Varför har det nu blivit märken efter rollern?? För lite färg? För mycket rollat? Jag kan ju inte direkt förbättra det själv heller eftersom jag är gravid och inte får måla med den färgen och vad ska jag säga till sambon?
    Tråkigt! Kan du inte be honom att måla ett lager färg till med pensel?
  • Det ljuva livet
    livet från ljusa sidan skrev 2008-06-26 22:36:47 följande:
    vanilj: men stackare, usch förstår att det gjorde rejält ont! F*sen att göra så innan semestern!det ljuva livet: wow lät ju enkelt som en plätt de hänger bara rakt ner som en gardin då ju, vad är vikband?
    Ja, den hänger som en gardin. Viktband är som ett skosnöre med småblyklumpar i *bra förklaring eller hur ?* Det är jag som stavar som en kråka
  • Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2008-06-26 22:43:22 följande:
    han har packat ihop alla grejjerna.. har inte hjärta att be honom börja igen så här sent
    Synd, har du ingen kompis/familj som kan komma och göra det så där i smyg?
Svar på tråden Vita tråden del 8