Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Men, VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT????!!!!!!

Jag har haft mamma på besök i 2 veckor och inte varit inne här ALLS...Har fått gjort massor (inte inredning - snarare utredning=trädgårdsarbete ) så jag har ingen aning om vad som hänt här...Kan ngn SNÄLLA upplysa mig?

• 13 år emellan

Okej, har bläddrat tillbaka lite...hittade en märklig anonym kommentar på mimmis blogg...Eller finns det fler?

Jag har också fått en del märkliga kommentarer, men det var länge sedan nu och rör min familj. Fast den ena var helt anonym och jag har fortfarande ingen aning om vem det är.

Lillafruluva:

Usch, jag ångrar mig varje gång att jag inte har en premuneration på Lantliv när jag läser att ni fått era...

• 13 år emellan

Tjoho!!!

Mina bästisar ringde precis och har fått en liten FLICKA! Jag får också snusa bebis ikväll ! (om dom inte ångrar sig och vill att jag kommer imorgon istället...)

• 13 år emellan
    Truffles skrev 2008-05-07 13:11:12 följande:
    Jag tycker att de svängda benen kan vara jättefina. Vem var det som hade länkat till någon som målat en massa stolar i olika färger? Det var ju snyggt men kanske inte så vitt som många här vill ha det.Hoppas att om det görs ett stängt forum att det inte läggs på Facebook då jag vägrar fastna på ännu ett forum...
    Ja! Vad hette den bloggen? Det var jättehäftigt med flera färger på stolarna!
  • 13 år emellan
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:09:43 följande:
    alltså tjejer, lugna ner er nu!vi här nere i Skåne kallar Danskarna för Nordens araber för att de är så fräcka i affärer. Det är syftningen av inlägget.Det kunde lika gärna vara jag som har skrivit det, varken jag eller sylt ser något hot alls i det inlägget.
    Gör vi? Jag har kallat dom mycket annat, men inte det...
  • 13 år emellan
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:18:49 följande:
    det kan vara skandinaviens araber också, jag är bara inflyttad skåning men har hört liknande uttryck hur många gånger som helst, speciellt i affärssammanhang, det beror kanske lite vad man pratar om med folk. När jag skulle sälja barnsaker för en dansk agent fick jag nog höra det från minst en handfull olika människor, passa dig för nordens araber typ. (så var det också, de var inte att lita på...)
    Det hade ju kunnat förklara saken...hoppas att du har rätt!
  • 13 år emellan
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Men lägg av! Gud så förbannat tröttsamt! Jag vet inte vad vad man ska säga...Har varit med om ett efterhängset ex jag också, flera års trakaserier slutade med polisanmälan när idioten började ringa till mitt jobb. Då hjälpte min chef mig att sätta dit honom...

Jag måste ändå säga att det var skönt att det inte var ngn HELT okänd cyber-idi!
  • 13 år emellan

Idag ska jag också torsdagsstäda. Fy 17 vad här är smutsigt! Björn är dessutom sjuk och gnällig så det kommer att ta låååång tid. Men, det är väl bara att fokusera på den ljuvliga nystädade doften i kväll...

• 13 år emellan

ÅÅÅÅHHHH NEEEEJ! Jag har fått en nackspärr så det sjunger om det! Jag kan inte göra NÅGONTING NU !

• 13 år emellan
    Vaniljdröm skrev 2008-05-08 10:35:26 följande:
    Anke,Vi blev förpassade från "Heminredning" till "Medlemsgrupper". Gissar att det kanske har medfört att inte så många hittar hit och vi har på så sätt blivit ett ganska "tight" gäng där vi kommit att lära känna varandra ganska väl.
    Ja, varför blev vi det egentligen?
Svar på tråden Vita tråden del 8