Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Grattis Lynn! Härligt med en kille!

Och numberone:
    Jag hade aldrig lyckats hålla mig...Fattar inte hur du klarar det!

Sylt:
    VRÅL-IMPAD! Som vanligt...

Smultron:
    Kul att se dig igen! Du är så duktig!

• 13 år emellan

Misak:
    Jag har provat alla möjliga billiga lack-färger som man hittar på Biltema, ica etc. Och jag blir besviken varje gång , den fäster inte - fastän jag grundar och slipar, den flagnar, den gulnar - you name it...
    Men som ngn sa, vill man ha lite shabbychic så funkar det men en billigare färg för det kanske är meningen att den ska flagna (eller nej, FLAGNA ska den ju fasen aldrig göra)... Flugger eller Nordsjö är numera det som gäller för mig.

Sylt:
    Du ÄR galen! 10 vagnar?!!!

Jag ger bort mina (nej, Björns) kläder till vänner.

OCH VET NI VAD? Jag är ju precis hemkommen från en arbetsintervju på systembolaget...OCH JAG FICK DET!!!!!!!!!!!!!
    Fatta så skönt med att arbeta på ett stort statligt bolag! Jag som är van vid att arbeta häcken av mig på små eller medelstora restauranger.

• 13 år emellan

Camilla R skrev 2008-05-15 12:53:13 följande:

13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:GRATTIS, vad kul!Vad blir den roll på systembolaget, åka runt på vingårdar för att se vad som skall köpas in?? (Det vore inte ett dumt jobb!)
    Eller huur! Jag satsar på att bli Sveriges nästa Anitra ...
    Nej, det blir en vanlig kassatjänst till en början iaf. Jag tycker att det ska bli så skönt - innan Björn kom arbetade jag som restaurangchef vilket innebär STORT ansvar, lite pengar och alldeles för många timmar (ca 70) i veckan. Men jag är mycket intresserad av vin, har en del interna utbildningar sen innan, så jag tycker att det ska bli så skoj!
  • 13 år emellan

livet från ljusa sidan skrev 2008-05-15 12:55:31 följande:

GRATTIS!!!! Åh vad roligt, har en kompis pojkvän som jobbar där och han trivs hur bra som helst just att de har kompetensutveckling och möjlighet att klättra. Åh vad roligt för dig 13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:
    Tack! Det låter jättebra!
  • 13 år emellan
    Anton2005 skrev 2008-05-15 13:04:25 följande:
    Usch jag måste få gnälla lite över den här graviditeten igen, känns som jag håller på att bli galen. Nu är jag sååå trött, det är knappt så jag kan sitta känns det som. Skulle kunna sova hela dagen men tvingade mig upp vid 12 efter att jag somnat om när sonen åkt till dagis. Är jätte yr oxå. Någon annan som känner igen att ni varit så runt v 33. Jag börjar tro att jag är galen snart
    Japp! Jag diskade - vilade en timme, lagde mat - vilade två timmar etc. Och var hur uttråkade som helst!
  • 13 år emellan

Anton:
    Fast du, den där yrseln ska nog kolla upp - speciellt om den började nyligen...

• 13 år emellan

Camilla R skrev 2008-05-15 13:09:07 följande:

13 år emellan skrev 2008-05-15 13:01:20 följande:Ja, med barnen så får man helt plötsligt stanna upp och tänka efter och anpassa sina arbetstider. Då är det skönt att ha en stor arbetsgivare i ryggen, för det finns ju alltid möjligheter att gå vidare OM man vill!GRATTIS igen, när börjar du? P.S Då vet jag vem jag skall be om vintips av!!
    Introduktion i midsommarveckan med start 2 veckor senare...

Anton:
    Jag tyckte också 2:a graviditeten var värst. Det är många som blir hårda i magen av järntabletterna. Har du prövat Blutsaft?
  • 13 år emellan
    numberone skrev 2008-05-15 14:12:25 följande:
    Här kommer brädan!!
    Vad duktig du är! Jag som är van att skriva menytavlor tyckte det var as-svårt att måla på brevlådan. Det blev inte alls så där bra!

Jag tänker bojkotta Ellos efter allt jag hört av er här...Speciellt efter att de tog bort den dåliga kritiken de fick av ...vem det nu va...

Himmelbit:
    Tack söta!
  • 13 år emellan

Lynn:

VILKEN SÖTING!!!

Var det ngn här som hade receptet på Leilas jordgubbs- och rabarberpaj? Vill göra ngt att fira nya jobbet med ikväll

• 13 år emellan

LoM:
    Det lät inte alls dumt, men jag köpte jordgubbar i affären, så jag tänkte använda dom också... Kanske skulle lägga dom ovanpå som dekoration?

Svar på tråden Vita tråden del 8