Vita tråden del 8
Det ljuva livet skrev 2008-05-19 21:01:39 följande:
Det ljuva livet skrev 2008-05-19 21:01:39 följande:
Okej tjejer, svara ÄRLIGT nu...detta är min MANS drömkök:
www.branschnyheter.se/article19813.php
Mitt drömkök ser ut som Sylts...Vad tycker ni?
Usch, om man bara kunde få sova ordentligt när man är sjuk så hade det gått över mycket snabbare...känner mig som en urvriden disktrasa idag...
God morgon!
Ja, i natt har både jag och Björn sovit. Förkylningen är NÄSTAN borta och nackspärren likaså! (så nu är det dags att jobba på en ny )
Juliah: Jag blir så avis när jag ser din tvättstuga. Min som är i källaren funkar - men sedan tar det slut. Jag ser fram emot att kakla den så småningom, men det ingår tyvärr inte i denna sommarens renovering...
FruP: Härligt badkar! Vilket fynd!
Kajsa: Jag känner med er...Vet inte vad annars man ska säga. Det är tragiskt att en strejk får lov att gå ut över ett barn! Och att läkarna verkar ha olika inställning beroende på var man bor (cortisonets varande eller icke varande). STOR KRAM TILL DIG OCH DIN FAMILJ!
Jag hade fler kommentarer men de flög nog in i framtiden
Oh, Peak:
Jag missade din fina frilla!
Jag ringde Colorama för att fråga om grundfärg och han svarade att det är olika beroende på märke. Vissa märken har dock både och, och då är oftast häftgrund för inomhusmåleri och grundfärg för utomhusmåleri. Dock står det alltid på burken vad den är avsedd för.