Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Det ljuva livet skrev 2008-05-19 21:01:39 följande:

Du får väl göra som vanligt , räkna på hur länge du kommer att ha den.. Säg 5 år, då blir det ju bara 9kr i månaden för något som gör dig glad.. eller om du bestämmer dig för att sälja den för halva priset efter 5år så kostar den bara 4,5kr i månaden.. Alltså nästan helt gratis
    Men, det är ju genialiskt! Så ska jag också göra!
  • 13 år emellan

Usch, om man bara kunde få sova ordentligt när man är sjuk så hade det gått över mycket snabbare...känner mig som en urvriden disktrasa idag...

• 13 år emellan
    LinaoMatilda skrev 2008-05-20 18:18:03 följande:
    Var är Julia? Hon har väl inte åkt till Grekland än?
    Hon var inte här igår heller, men fl var ju superstruligt igår och även idag på morgonen så hon kanske har gett upp oss...
  • 13 år emellan

God morgon!
    Ja, i natt har både jag och Björn sovit. Förkylningen är NÄSTAN borta och nackspärren likaså! (så nu är det dags att jobba på en ny )

Juliah: Jag blir så avis när jag ser din tvättstuga. Min som är i källaren funkar - men sedan tar det slut. Jag ser fram emot att kakla den så småningom, men det ingår tyvärr inte i denna sommarens renovering...

FruP: Härligt badkar! Vilket fynd!

Kajsa: Jag känner med er...Vet inte vad annars man ska säga. Det är tragiskt att en strejk får lov att gå ut över ett barn! Och att läkarna verkar ha olika inställning beroende på var man bor (cortisonets varande eller icke varande). STOR KRAM TILL DIG OCH DIN FAMILJ!

Jag hade fler kommentarer men de flög nog in i framtiden

• 13 år emellan

Oh, Peak:

Jag missade din fina frilla!

• 13 år emellan
    Rosesarered skrev 2008-05-21 09:24:19 följande:
    Fick inget svar igår så jag gör ett nytt försök idag:Var på färgaffären där dom endast hade Teknos sortiment. Frågade efter häftgrund, säljaren såg lite frågande ut och gav mig en burk grundfärg. Är det verkligen samma?
    Jag tror att det är precis samma sak. En del kallar det för Häfter eller häftgrund - andra för grundfärg. Det beror på vilket märke man köper.
  • 13 år emellan
    MildaMaränger skrev 2008-05-21 09:26:04 följande:
    god morgon!någon som har tips på hur man får rent sin ugn???
    Mr muscle ugnsrengöring - eller det gamla tricket med lite vatten och bakpulver
  • 13 år emellan

Jag ringde Colorama för att fråga om grundfärg och han svarade att det är olika beroende på märke. Vissa märken har dock både och, och då är oftast häftgrund för inomhusmåleri och grundfärg för utomhusmåleri. Dock står det alltid på burken vad den är avsedd för.

• 13 år emellan
    MildaMaränger skrev 2008-05-21 10:34:51 följande:
    13 år emellan... funkar mr mucle i nya ugnar?
    Ja, den har funkat i min...Men den luktar ju för jäkligt!
Svar på tråden Vita tråden del 8