-
Det är ju toppen! Då kan ni flytta men har gott om tid att rensa genom allt.knyttis skrev 2008-05-07 21:12:02 följande:Linao- Ja de dröjjer till 1 aug. Så vi har ingen brådska på det viset. Men vi vill ju flytta så fort som möjligt! Vi vill ju gärna simma pool i sommar!
-
Jag lägger gärna till dig så du kan komma in till min sida. Green gate har ju så mycket fint, blir säkert snyggt i fint skåp.Trollens mamma skrev 2008-05-07 21:18:15 följande:Tack,LinaoMatilda!Det vore snäll!(Skulle skriva i din gästbok,men kom inte in).Har jättefint Greengate porslin som väntar på att få flytta in i ett fiiint skåp.Tråkigt med det otäcka inlägget.*Ryser* Tänk vilka puckon det finns.
-
Mimmi: Fy så otäckt! Va bra att du har tagit detta på allvar och kollat upp vem det är! Kram
-
God morgon Enji!
Så trevligt att gå till fotograf. Hoppas ni får riktigt lyckade bilder. Skönt att få röja riktigt ordentligt i förrådet.
För tillfället sitter jag och kämpar med min deklaration, ute i sista minuten som vanligt då de ska vara klara idag. Ute är det fint väder så det blir nog rätt mycket pyssel i trädgården. SÅ ska vi göra ett nytt försök med att kolla på dagiset.
-
God morgon Juliah! Tråkigt med städning, men såå skönt när det är gjort.
Lillafruluva: Härligt med en helg på torpet, hoppas vädret blir riktigt fint.
Enji: Visst är det en djungel. Och så är det inte så länge sen vi flyttade hit så jag har aldrig deklarerat i Finland förr.
-
Så fint skåp!!Truffles skrev 2008-05-08 11:34:07 följande:God morgon (eller något) allesammans!Hinner inte skumma igenom just nu men tänkte när jag såg den här annonsen att det var länge sedan det pratades skåp härinne... www.blocket.se/vi/16298664.htm
Vad gäller att vara på tråden eller inte så får alla såklart göra som de vill. Men jag vill bara säga att även om man känner att man inte har något att visa upp själv så kan man ju alltid ge sin åsikt om det som andra visar upp, det uppskattas. Men såklart om man bara vill ta det lugnt utan att skriva är man välkommen ändå. -
Nytt i min blogg
-
Hej!
Här i Finland är det morsdag nu på söndagen. Vi brukar inte fira det så värst mycket, men visst är det trevligt med en liten teckning från barnen och att J minns det på något sätt. Kanske jag ska köpa mig en present också
Truffles: Trevlig lösning på "blomlåda"
HanOchJag: Kul att ni fick tag i boken tillslut!
-
Vanilj: Jag beklagar! Ibland är livet verkligen inte rättvist. KRAM
-
Nattönskan: Jag pendlar. För mig fungerar det hur bra som helst. Skönt med liten stund att varva ner efter jobbet, och innan också.