Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Vad gäller piffningen på bilden så ska persiljan planteras ut istället, tänkte ställa en blomma där istället. Och så ska det hängas lite fler saker på krokarna

• LinaoMatilda
    mimmi006 skrev 2008-05-06 20:30:06 följande:
    Tack snälla! Jag har gjort det för er och för mittt klena minnes skull!
    Ja en blogg är ju lite som en dagbok, med den lilla skillnaden att den finns på nätet och alla kan läsa den Men där ser man ju iaf när man gjort vad.
  • LinaoMatilda

God morgon!

Enji: Härligt med värme, känns som sommar redan även om det bara är början av maj.

Malins: Ja klart man måste få sitta och ta det lugnt och njuta av lugn och ro. Lycka till med cellprovtagningen, tråkigt men väldigt viktigt.

• LinaoMatilda

God morgon Juliah! Ha en skön dag ute och det känns alltid skönt att få tvätt och annat tråkigt gjort.

Vi (=jag och barnen) ska kolla på ett dagis idag. Barnen har varit hos en dagmamma, men har nu fått plats på ett tvåspråkigt dagis. Vi ska kolla in det nu, hoppas det är trevligt. Barnen måste vara på dagis när J åker till Frankrike pga mina arbetstider.

• LinaoMatilda

Jo, sen ska jag föra grejer till loppis också. Ett sådant som PD77 pratade om. Har mitt eget bord där men butiksdamen sköter försäljningen.

Hoppas också det löser sig med otäcka kommentarerna i Mimmis blogg. Läskigt! Man har ju eg ingen aning om vem som läser bloggen.

Svar på tråden Vita tråden del 8