Vita tråden del 8
Vad gäller piffningen på bilden så ska persiljan planteras ut istället, tänkte ställa en blomma där istället. Och så ska det hängas lite fler saker på krokarna
Vad gäller piffningen på bilden så ska persiljan planteras ut istället, tänkte ställa en blomma där istället. Och så ska det hängas lite fler saker på krokarna
Enji: God morgon och tack Låter trevligt med öppna förskolan, även om det är fint väder ute så är det däkert trevligt att gå dit en stund.
Hej på er!
Hur är läget här då?
Mimmi: Gillar dina blogginlägg där du betygsatt butikerna. Toppen att veta om man någon gång åker dit.
God morgon!
Enji: Härligt med värme, känns som sommar redan även om det bara är början av maj.
Malins: Ja klart man måste få sitta och ta det lugnt och njuta av lugn och ro. Lycka till med cellprovtagningen, tråkigt men väldigt viktigt.
God morgon Juliah! Ha en skön dag ute och det känns alltid skönt att få tvätt och annat tråkigt gjort.
Vi (=jag och barnen) ska kolla på ett dagis idag. Barnen har varit hos en dagmamma, men har nu fått plats på ett tvåspråkigt dagis. Vi ska kolla in det nu, hoppas det är trevligt. Barnen måste vara på dagis när J åker till Frankrike pga mina arbetstider.
Jo, sen ska jag föra grejer till loppis också. Ett sådant som PD77 pratade om. Har mitt eget bord där men butiksdamen sköter försäljningen.
Hoppas också det löser sig med otäcka kommentarerna i Mimmis blogg. Läskigt! Man har ju eg ingen aning om vem som läser bloggen.