Vita tråden del 8
PD77: Såg ut att vara riktigt fina kläder.
PD77: Såg ut att vara riktigt fina kläder.
Och jag ska sova.
Natti natti alla
Låter som att ni haft en jättelyckad resa till skåne och danmnark! Ser framemot alla bilder på er shopping och så ser jag framemot träffen i sthlm.
Peak: Det beror ju lite på hur mycket utanför lokalen är. Och finns det andra butiker brevid? Men visst är det så att man letar sig till en butik om man vet att den finns och att den säljer det jag är ute efter.
Videli: Så synd med soffan, men de kanske har fått förhinder bara och hör av sig senare?
Videli: Hihi visst är det viktigt att det matchar Hoppas det löser sig med sofforna, kanske bra att fråga på ikea om det är ok att ni lämnar dem efter resan då ni har mycket att göra nu, ni använder dem ju ändå inte under tiden ni är på resa
Himmelbit: Hej på dig också! Kul att ni haft så trevligt! Och som sagt; VI VILL SE BILDER!!
MildaM: Här finns helt vanliga: www.rubb-stubb.se/ sök på dukklämma
Julia: Låter som att alla är nöjda och glada efter resan. Och vi väntar med spänning på att få se vad ni shoppat Visst är det härligt att komma hem när man varit borta och visst längtar man så man håller på att brista efter barnen.
Bea- Fy så otäckt! Bra att ni får vila lite, hoppas det inte kommer tillbaka och att din man mår bättre.
Numberone: Förstår att du längtar, det är så härligt att sen äntligen få hålla den lill*.
God morgon Enji
Jag får också ångest över att inte få till det. Men brukar försöka tänka att jag gör så gott jag kan efter mina förutsättningar.
Lycka till på loppisrundan!