Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Inredaren skrev 2008-05-04 15:45:12 följande:
    nån mer än jag som prenumererar på tidningen Lantliv?
    Det är nog många som gör det av oss här på tråden. Jag köper lösnummer, även om jag köper alla nummer så det skulle nog löna sig att prenumerera En av favoriterna är det.
  • LinaoMatilda

God morgon!

Anton: Algot är ett fint namn, och gulligt att Anton valt det

Så mysiga butiker ni har varit till i Skåne. Kul att få se bilder

Idag är det regn och rusk här. Igår var det riktigt sommarväder, med åska också.

Vad ska ni hitta på idag?

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-05-05 06:30:48 följande:
    Det var längesedan Mia skrev något här och jag såg att hon inte varit inloggad sen i tisdags, är hon bortrest?
    Jag tänkte också på det igår. Hon har gjort blogginlägg iaf och kommenterat i min blogg. Hoppas hon tittar in här snart igen.
  • LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-05-05 06:40:40 följande:
    Ok, man blir ju lite "orolig" när dom som skriver här ofta inte är inloggade och skriver i tråden, hoppas hon mår bra.Ja det känns jättebra med råspont och pärlspont, var lite orolig när dom fått upp det omålat på väggen. Kändes som en bastu men med vit färg är det helt annolunda. Jag har ju bara sett vitmålad råspont i tidningar och på olika bloggar aldrig i verkligheten.
    Ja hoppas det.
    Visst gör vit färg stor skillnad. En bastu vill man inte bo i
  • LinaoMatilda

God morgon Julia!
    Har du hämtat dig efter resan redan? Låter fint med lavendel. Funderar på att köpa det jag också, har en zinkbalja som jag tänkte plantera det i.

• LinaoMatilda
    malins79 skrev 2008-05-05 06:53:13 följande:
    hihiMin syster har tre barn som är 10 och 8 år (tvillingar) Hon sa att det går åt ca 10-12 handdukar bara till deras olika träningar och skolidrott! Tur att jag ska få en torktumlare!
    Lakan är också jobbigt, de är ju så stooora. Man kanske skulle börja med engångsprodukter
Svar på tråden Vita tråden del 8