Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita tråden del 8

Enji: Ja, finska och svenska. Vi bor i en väldigt finsktalande stad, men vi pratar svenska hemma. Så det känns viktigt att det är personal som även kan svenska. Men samtidigt bra att barnen lär sig finska. Dagmamman de är hos nu pratar mest finska men lite svenska, och barnen har redan lärt sig en hel del

• LinaoMatilda
    Birks och Kalles mamma skrev 2008-05-07 08:22:46 följande:
    Sedan kan du måla den i guld, svart och lila och hänga den på väggen . Har tyvärr inte fått se någon diskret vitmålad mage mot helvit vägg än, men det kanske kommer.
    *fniss* vilken diskret färgkombination du kom med där Skrattande
  • LinaoMatilda

Fru Puffen: Ja jag tänkte också på det med träffen. Där är ju en som skrivit att den kommer med som iaf jag aldrig sett här förut. Om jag har missat det eller om det är någon som bara bytt nick så är det ju ingen fara, men det verkar ju som att jag inte är den enda som inte sett till henne förut.  Kanske man borde göra en mail-lista om träffen också istället?

• LinaoMatilda

Hej på er!

Enji: Ja visst är det nyttigt att kunna språk, och kul också

Låter bra att ni fixar på ett slutet forum. Iaf vad gäller träffen så känns det otäckt.

MiaMariah: Kul att se dig igen!

• LinaoMatilda

MiaM: Så fint! Ja det är kul när det matchar. Det gör ju helheten så mycket bättre

Hej Sylt! Länge sen man såg dig här. Tar du igen dig efter besöket?

• LinaoMatilda

Sylt: Jo tack, här är det bara bra. Regningt idag så mitt trädgårdsland får vänta. Skulle ha gått till ett nytt dagis med barnen, men det blev uppskjutet till imorgon. Men visst är det härligt när det varit så fint väder.

MiaM: Jag har sån "finbildsradar"

• LinaoMatilda
    MiaMariah skrev 2008-05-07 15:41:51 följande:
    Lina - äsch, det spelar ingen roll, det var inte nåt speciellt i alla fall.juliah o camilla - tack!
    Jag skulle gärna se, men om du inte vill visa så får jag väl snällt vara utan bilder
Svar på tråden Vita tråden del 8