Inlägg från: tjenixen |Visa alla inlägg
  • tjenixen

Vita tråden del 8

Jisses, hur ska jag kunna hålla reda på er alla som ska ha barn snart här inne. Får snart skriva upp er på en lista för att hålla i sär vem som ska ha när:) Själv är jag nöjd med mina 4 (jag som bara skulle ha ett barn*ler*) så här blir inga fler om nu inget "misstag" skulle ske då för jag ovälkomnar ju inget barn men vi planerar inga i alla fall. Har "börjat om" en gång så det räcker. Har ju två sladdisar eller vad jag ska säga. Mina barn är ju 16, 13, 6 och 3 så näää jag vill inte börja om. Lånar min brorsdotter på 6 mån istället:)
    Men åh, vad jag kan sakna när bebisen kommer upp på bröstet första ggn och man äntligen får träffa filuren man levt med i 9 mån. Myyyyys.

• tjenixen
    Videli skrev 2008-06-28 23:50:53 följande:
    Måste fråga, Är det någon här inne som har IKEA´S Alve sekretär hemma?
    Nä, men har kikat på den flera ggr på IKEA:)
  • tjenixen

NUMBERONE: Stort stort grattis till lilla Ellen. Klart hon är ert allt och er lilla prinsessa även om hon får vissa komplikationer eller vad man säger. Hon är ju alldeles speciell och underbar i vilket fall som helst. Håller tummar och tår att ni får komma hem till helgen och börja ert liv tillsammans hemma i lugn och ro. Njut och bli omhändertagen hemma hos dina föräldrar nu för jag kan tänka mig att ni går igenom en tuff tid nu. Kram.

• tjenixen
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 06:24:18 följande:
    god morgon.... ananas och färdknäpp funkar visst. Värkar sen klockan 4 ... men vi får se om det räcker till bebbe
    Yes, yes!!!  NU ska det väl bli bebis. Håller tummarna för er att det är dags nu.
  • tjenixen
    Ninizen skrev 2008-06-30 11:57:11 följande:
    Hej tjejer!Börjar med att ge en stor kram till Himmelbit med familj. Tänk att ni har fått världens finaste lilla tjej till er. Bara er och ingen annans!! Hoppas också att ni får komma hem till helgen och mysa. Allt blir så annorlunda då. Själv stannade jag på BB 5 dgr eftersom vi ockå hade problem vid förlossningen och lite nervös var jag allt när vi väl var hemma att inte ha sjuksyrrorna till hands. Men att bara få komma hem ger en styrka. *stor kram*Åh vad jag är avis på att ni varit i Stockholm och shoppat tillsammans. Hoppas såååå att det blir fler ggr så jag kan hänga på.  Känner verkligen att jag behöver inspiration inför husflytten. Och pengar Vill se bilder på fynden nu!!!!!!Till min fråga:Jag har sett en del fina soffbord i bloggarna. Vart hittar man sådana med den lantliga stilen?Gärna bilder Jag ar tänkt sälja mitt avlutade vitmålade drängaskåp som jag köpte för 1500 och målat för ca 500.  Hur mkt tror ni att man kan få? Jag har kollat ut ett annat vitrinskåp som jag vill ha nämligen. Kostar en hel del.....gaaahhh....
    oj, nu har himmelbit fått barn:) Det är numberone som har fått en liten Ellen:)
  • tjenixen
    sommarnatt skrev 2008-06-30 12:28:41 följande:
    Hej på er alla!Läser ofta här men skriver sällan nått...tänkte höra om man fick hänga på i tråden...
    självklart, välkommen.
  • tjenixen
    Liten måne skrev 2008-06-30 17:04:06 följande:
    Jag gör som Tjenixen, läser mest och skriver sällan nått ;) Svårt att veta i vilken av alla trådar jag ska skriva men nu var ju bildtråden stängd så det får bli här Hur har ni gjort i barnrummen? Med förvaring av leksaker o så? Vi har just nu expedit (ikea) bokhylla, men det känns som att den tar upp för mycket plats och är inte speciellt rolig heller för den delen, så som sagt, hur har ni andra gjort? någon som vill berätta och visa?
    i båda våra yngsta barns rum har vi just expedit för vi tycker den sväljer så otroligt mycket. Har inte hittat någon annan som passar för tillfället men får se om vi byter ut dem vartefter barnen växer.
  • tjenixen
    Liten måne skrev 2008-06-30 17:09:26 följande:
    ojsan, nu skrev jag visst fel namn där i början ¤asg¤ jaja, de sånt som händer :-P
    :)
  • tjenixen
    Liten måne skrev 2008-06-30 17:34:49 följande:
    TjenixenAnvänder ni Ikeas korgar till leksakerna då oxå? Eller har ni hittat något roligare?Själv har jag tapetserat lite i bokhyllan för att piffa upp den ;) Men jag är ändå inte helt nöjd :-P
    vi har svarta lådis.
  • tjenixen
    Videli skrev 2008-06-30 18:26:33 följande:
    MM,Ursöt blev sängen...Jag måste ha världen underbaraste man. Idag när jag kommer hem från jobbet berättar min man att han beställt/köpt Elviras Värld bordet + 10 stolar till mig Jiiippiii, lycka 
    wow, pussa extra mycket på honom nu:)
Svar på tråden Vita tråden del 8