-
-
fniss, vill gärna se din mans min och reaktion när du börjar babbla om feng shui och hur man "ska" göra etc:) Min make skulle nog mest titta på mig som om jag inte var riktigt klok typ:)snigelfart skrev 2008-06-27 13:58:57 följande:Vilken underbar blogg. Det fanns en hel del i den bloggen om Feng Shui som jag ska visa min man. Ni vet han som bara samlar och aldrig städar...
-
Åh, vad jag älskar att läsa bloggar om inredning. Läser och läser och får så mycket inspiration och vissa bitar kopierar jag och gör min egen variant av och annat lägger jag i min "minnesmapp" för att ev inhämta inspiration från senare. Jag antecknar och ritar skisser omvartannat.
Men något som jag kan sakna lite ibland är att få se rummen i helhet. Oftast visas bara vissa detaljer från ett rum men jag är även intresserad av att se hur möblering och själva rummet ser ut i helhet med. Någon mer som är som jag som vill se allt eller ni kanske är nöjda med detaljbilder?
-
ops fel adress va? etthempalandet.blogspot.com ska det väl vara?Lillsyrran skrev 2008-06-27 14:50:19 följande:Nytt i min blogg etthempalandet.blogspot.se
-
Skulle just till att skriva ett liknande meddelande. Min var inte heller framme mycket men den gick att få ut utan operation.Daggdroppen skrev 2008-06-27 21:44:32 följande:Jo jag vet det där med operationen och inflammmation. Men du, min var inte helt fram (långt ifrån) men den gick att dra ut ändå. Det beror som jag förstod på hur den växer och det ser de ju på röntgen.Tack till er som tyckt till om sofforna! Vill gärna höra fler åsikter... men kanske inte ni gillade någon av dm så värst mycket...?
-
Härligt, det traskar snart iväg och vips så har du din nya bebis på magen.MildaMaränger skrev 2008-06-27 23:03:45 följande:Iiiiiiiiiiiiiiii nu har jag snart bara 2 dagar kvar till BB... ( som att det skulle bli så)
-
Bea: Härligt att kalaset blev toppenbra även om vädret inte visade sig från sin bästa sida.
MM: Åh, jag hoppas verkligen att allt är bra med Numberones lilla Ellen. Och så håller jag tummarna för att du inte hör av dig hit imorgon för då ligger du och snusar bebis:)
HannaE: Oj, kånkat fåtölj alldeles själv. Ja, det blir kanske bebis av det hela. Jag möblerade om i sonens på dagen och innan midnatt var bebis född så nu väntar jag spänp på vad du får i natt:)
Vaniljdröm: Oj, vilka kap du gjort. Fiiiint parasoll och disktrasorna blev jag sugen på.
Tjock kulan: Grattis till nya kameran.
Lcroft: Så tjusig kåtan blev mot innan då den var bastulik:)
Kajsa: Nu vill vi såklart veta ALLT om vad ni gjort, vem som sa vad, vad ni köpte etc:)
hoppas att jag inte glömde något/någon nu. Sitter här på pass utanför sonens rum då han bara vill springa upp ur sängen och inte alls sova som han borde göra vid det här laget. (Han är 3 år).
-
ÅH, håller alla tummar och tår att allt är ok och att de snart får komma hem och mysa hela familjen.MildaMaränger skrev 2008-06-28 22:50:29 följande:senaste rapporten från numberone... ellen har badat lite och skrikit lite så det verkar gå åt rätt håll. men de har bara fått ha henne på rummet en kort stund.
-
Alltså jag har 4 barn och jag borde väl kunna svara egentligen men faktiskt har vattnet aldrig gått hos mig utan värkarna har startat pang bom från ingenting så det har bara varit att åka in och sen har de tagit hål på hinnorna inne på förlossningen. Men ett badlakan kan ju inte skada att sova på för det blir ju blött även om det inte är mängder eller så som kommer.MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:08:53 följande:har en fråga.... när vattnet går? är det massor??? *nej vattnet har inte gått*
-
Vi väntar med spänning på vattenavgång a la MM nu då:)MildaMaränger skrev 2008-06-28 23:18:01 följande:Jo det är väl såklart olika för alla... hihi det är rätt spännande det här