Peak skrev 2008-06-24 10:39:21 följande:
oj vad det här kändes dubbelt...både trycka ner mig i skorna och peppa lite.Känns lite som "sluta klaga - vi orkar inte höra..."Bara det att det känns som att man kan prata om det mesta även om det inte gäller inredning här och få både råd och stöd...Svårt att förklara här också hur det går till, men det verkar vara dels dålig kommunikation mellan cheferna, den ena kanske tror att de andra ger mig uppgifter osv. Och om jag är så usel att jag bara klarar av att vattna blommor och koka kaffe borde de väl istället avskeda mig. Kändes lite hårt..Men jag ska vara tacksam att jag har ett jobb och rycka upp mig och inte gnälla här hos er längre.På min förra arbetsplats fick jag sparken för att min chef försökte skydda sig själv och slippa bli avskedad själv, vilket han sedan blev p.g.a mig och mina kollegor som talade om för ledningen hur han höll på, tyvärr för sent för min del...Måste t.o.m gå och torka en tår nu...over and out!
Nämen, gumman. *kramar om och torkar bort din tår*. Förstår din frustration över arbetssituationen och det är så svårt att kunna påverka själv. Ta upp det med bemanningsföretaget och hör hur de ställer sig till det hela. Kanske de kan vara någon medlingslänk till din/dina chef/er? Det är inte så lätt att ta upp det här själv. Kanske är det missförstånd som du skriver eller så är de bara tröga.