Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Anton2005 skrev 2008-06-11 09:57:45 följande:
    Varför är det så att killar aldrig tycker sånt där är speciellt viktigt? Jag tjatar på min sambo oxå, eftersom jag är i samma situtaion som dig o snart ska ha barn kan jag inte flytta och greja själv men det lär nog dröja innan det händer något med våra flyttkartoner...och vi har bott i huset ett år nu
    Vi har bott ivårat hus i 1 1/2 år...Det tar nog mer tid för somliga helt enkelt
  • 13 år emellan
    MildaMaränger skrev 2008-06-11 11:35:21 följande:
    Anton2005.... använd tårkanalerna , det brukar funka!!
    Jag måste hitta andra metoder nu ...tårkanalerna blev alldeles för utnyttjade under graviditeten, så nu är det rena skära mutor som funkar
  • 13 år emellan
    Kaktus76 skrev 2008-06-11 12:42:24 följande:
    Nu har hon kommit,våran ÄLSKADE ALMA10/6 såg hon dagens ljus kl: 02.50  3.900 g och 52 cm lång
    Tjoho! GRATTIS!!!!
  • 13 år emellan

Numberone har inte varit inne idag va? Undrar om hon också ligger och trycker

• 13 år emellan
    MildaMaränger skrev 2008-06-11 12:53:08 följande:
    jag blir lite orolig för hon skulle åka in och kolla igår för hon känt så lite av bebisen..
    Ja, hon har inte varit inloggad sedan igår vid ett-tiden...Håller tummarna för att allt är bra med dom!
  • 13 år emellan
    malins79 skrev 2008-06-11 12:53:58 följande:
    Grattis!!! Vilket bra datum (vår bröllopsdag)
    Har du fått ngn present? Eller glömde han det helt?
  • 13 år emellan

Ja, jag med! Nu måste jag göra ngt annat. Har suttit framför datorn alldeles för länge (och gluttat på allt )

• 13 år emellan
    JeaJea skrev 2008-06-11 13:38:09 följande:
    Hej alla!Grattis kaktus76! Malins de flesta män är som din... och de flesta fruar som du... kan vara svårt att komma på något bra om man ställer krav på att det ska vara genomtänkt. Det blir ganska pressande och negativt.Vi firar vår bröllopsdag genom att vi bestämmer vad vi ska göra varannat år. Det kan vara allt från en enkel middag eller picknick till en resa, den som planerar får själv bestämma vad det blir. Det viktiga är att det är en överraskning. Man behöver inte köpa presenter.
    Vilken bra idé! Det ska jag nog införa när vi gift oss
  • 13 år emellan
    FruPuffen skrev 2008-06-11 15:13:38 följande:
    elhyllorna=ekhyllorna
    Jag undrade just, man brukar kunna räkna ut vad det står, men nu fattade jag inget
Svar på tråden Vita tråden del 8