Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

MildaMaränger skrev 2008-06-11 15:44:15 följande:
    Allt bra med numberone... hon är inte på BB... hihiMen däremot så har hennes datorn pajjat
    Bra...eller inte !
  • 13 år emellan
    joanelli skrev 2008-06-11 15:50:17 följande:
    Hej!Första gången jag skriver här i tråden men jag har läst desto mer! Jag älskar vit inredning så ni ger mig massor av inspiration. Nu till saken, vi bygger just nu ett inglasat uterum med liggande vitmålade plankor på väggen och vitmålat ryggåstak (allt vitt alltså ) och nu vill jag planera inredningen, alltså textiler och detaljer och sånt. Känner att jag inte vet var jag ska börja, har någon av er bilder på fina uterum? Måste inspireras!
    Hej och välkommen! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig...är inte där än, så kanske blir det du som får inspirera mig när vi ska bygga vårat *(typ om 2 år eller nåt )

Får du inte svar så ställ frågan igen !
  • 13 år emellan

Fotograf Karlander skrev 2008-06-11 17:18:41 följande:

www.blocket.se/vi/16747876.htm   Inte min annonsVad tycker ni..e skåpet fint....I vitt så klart
    Hörnskåpet eller serveringsskåpet?
  • 13 år emellan

Fotograf Karlander skrev 2008-06-11 17:21:33 följande:

Nä det var de inte..
    Ja, det gillade jag.

Synd på bebisen...
  • 13 år emellan

God morgon!

Jag har inte varit här inne på flera dagar. Har bla annat haft långväga besök, som också har barn (så det blev inte ens lite tid på morgonen ) så vi har haft fullt upp!
    Efter det att de åkte igår fick vi färdigt vår orientaliska hörna i trädgården. Ska se om jag kan fota den senare...

Känner mig lite nervös idag. Jag börjar ju jobba imorgon och jag har inte jobbat på 1 1/2 år...

Är det ngn som kan uppdatera mig lite kort om vad som hänt? Jag börjar bläddra några sidor bakåt så får vi se hur långt jag kommer *orkar*

• 13 år emellan
    kornelia skrev 2008-06-14 17:32:14 följande:
    Det jag funderar lite på (ska snart sluta bombadera er med inlägg) är OM jag är fööör självkritiskt också. Kan någon känna igen sig i det..? Att inget av det ni gör känns bra men så kommer någon anann hem till er o tycker det är sååå fint?
    Hej o Välkommen!
    Är så självkritisk så det inte är hälsosamt ibland...Både mannen, vännerna och ddottern klagar över detta, hrm...

Du verkar vara i full gång redan! Ser verkligen fram emot bilder !
  • 13 år emellan

Knyttis:

Jag var restaurangchef innan m-ledigheten, men det innebar ca 60-70 timmar i veckan...Så jag fick nytt jobb på Systembolaget i Hörby, bara en mil ifrån där vi bor (är van vid att pendla 7 mil)

• 13 år emellan

Fotograf Karlander skrev 2008-06-15 09:05:30 följande:

Då kanske man ska gå dit och säga Hej en dag då Lycka till
    DET tycker jag ! Presentera dig som Karlander så att jag vet att det är du
  • 13 år emellan

TjockKulan:

Ja, precis så ...Det är ju ett HELT nytt jobb...Jag har bara arbetat inom restaurangbranschen tidigare och där är man liksom hemma oberoende vilken restaurang man jobbar på...
    Super-pirrigt!!!

Svar på tråden Vita tråden del 8