Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

mimmi006 skrev 2008-06-15 09:29:18 följande:
    13 åer emellan och tjock kulan- ska era män vara hemma i höst? Jag kan avslöja att jag tyckte att den skönaste tiden var när jag jobbade och mannen var hemma... *viskar*... vilken service!
    Nej, jag har redan varit hemma "hela" tiden ut. Däremot har han tagit sig lååååångledigt över sommaren så vi hhinner med köksrenoveringen i sommar
  • 13 år emellan

Magu:

Jag håller med mimmi, jag tycker att du ska måla den stora ramen svart åsså...

En kista, lite shabby-målad, kan ju "lätta" upp det stilrena lite grann...

• 13 år emellan

Tens-apparat heter det flickor!

God morgon, nu ska jag strax cykla iväg till första dagen på mitt nya jobb. Gah och Tjoho på samma gång !!

• 13 år emellan

Heej!

Tack för alla lyckönskningar! Det har gått jätte bra idag ! Känner redan nu att det är ett tillräckligt omväxlande arbete för att inte tröttna...Jag tror att jag kan stanna inom företaget ett bra tag!

Numberone:
    Skönt med ett bäst-före-datum iaf ...

Ninizen:
    Himmelbit bor i Blekinge! Själv känner jag till några butiker i Kristianstad om det kan vara ngt.

Magu:
    Ja, bättre vit än grå (fast jag röstade för svart ) Har förresten en likadan värmeljushållare som du...

MM:
    Hellre värkar när det är dags! Men snart är det din tur åsså ...

Jag tycker inte heller om att måla en helt ny möbel när man betalat ett par tusen för den. En loppis-pryl är ju en helt annan sak. Fattar inte att Ikea väljer så extrema färger när de bara har en att välja på...

Oh, JAG ÄLSKAR GUNGSTOLAR...men har ingen plats för den än...Och jag sk***er högaktningsfullt i om det är inne eller ute !

• 13 år emellan

Grattis Juliah! Vad skönt att få plats där du ville!

• 13 år emellan
    MAGU skrev 2008-06-16 15:50:54 följande:
    Den blir nog svart i slutändan... Tror niog också att det blir bäst om den får vara kvar dvs. Vi hade bara vit färg hemma så det fick vara en tillfällig "nödlösning"
  • 13 år emellan

Men hallå Umbro!
    Klart du får vara med här också , känner ju dig från shabby-chic-tråden ...

• 13 år emellan
    Saga74 skrev 2008-06-16 20:03:18 följande:
    Hej vita inredningstråden! Jag HOPPAS verkligen att nån har ett bra svar, kanske till och med en bild *hoppas* frågan lyder, är det nån som målat billy bokhyllan vit?! Går det att måla om dom alls och isf hur?! Många frågor Tacksam för svar!!!
    Jag tror bestämt att det finns VITA Billy-hyllor...men annars , slipa (rugga upp räcker), grundmåla och sedan måla några varv...som vanligt med andra ord ...
  • 13 år emellan
    Jezzika skrev 2008-06-16 21:11:21 följande:
    Jag la in en bild i bloggen. Det är taget från hemnets sidor, ett hus som vi funderar att lägga bud på. Det enda som känns sådär är just dessa rum ( det finns ett likadant vägg i vägg). Mina tjejer skulle få ett varsitt men se hur det ser ut för guds skull!www.kaosochkardemumma.blogspot.com
    hrm, det fixar du ...Tror nog att det kan bli jättefina flickrum!
  • 13 år emellan

Kajsa:

Hur är det med tösen din?

Svar på tråden Vita tråden del 8